SSC Allmänt snack Allmänt småprat Imorgon är den min!

• Detta ämne har 17 svar, 1,372 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år sedan av Fricke.w.
Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

1. temperaturen ibak har jag ingen aning om vad de ska vara?
      2. men att de låter från difen och lådan är nog helt normalt gör de på min också, pröva att plocka ur baksätet på somaren på bar väg så ska du få höra på andra bullar, låter lite svagt som man kör med rakskuren låda då 😉

men du kan ju alltid be subaru kolla upp grejerna endå, de gjorde jag och de vissade sig till exempel att jag hade fel olja i bakdiffen då, dock hade de inte blivit några skador, men den diffade lite för mycket om man säger så 😀

Sedan angående ecutec hos JRM så är de ju bara att titta in på deras hemsida, där står efekt stegen på mappning, eller så kan du ju maila eller ringa dom, riktigt trevliga kilar och svarar alltid på allt man har på hjärtat 🙂

Lycka till.

AndyBoy
      Deltagare

Tack!

Jag ser att du har trimmat din, hur stor skillnad är det? Är det natt och dag? Hur påverkas soppaförbrukning vid normal körning?

Är lite sugen, bilen går ju sjukt bra, men tänk vad mycket effekt man får för 23k 🙂

Fricke.w
        Deltagare

Jo visst är de skilnad på trimmad och otrimad sti 🙂 men de skönaste jag tycker med dena bil är att de inte vart nå turbolag att tala om, fast den är trimad, för på andra bilar man haft genom åren, tycker jag att man fåt vänta mer på laddtrycket efter tex chipning mm, men icke på denna, så orginal karaktären finns kvar men med mycket mer mos bara 😀
          Angående soppa förbrukning, så upplever då jag att den drar lite mindre vid lungn körning nu, än förut, men öser du på är de ju en annan femma så klart 😛

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.