SSC Allmänt snack Allmänt småprat Import

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Ännu en importfirma som på informationssidan refererar till ”jag” och ”mig”. Jag hade nog väntat ett tag för att se vad kunder säger om firman. Det finns sånna här importfirmor som tar hem gammalt slutkört skit. Vissa bilar har rasat på vägen från färjan till kunden.

Skall du köpa en Impreza föreslår jag att du gör detta på svenska marknaden. Men om du tvunget skall köpa från England eller Japan/Asien och du vill anlita en importfirma så föreslår jag att du kontaktar Arash på PerformanceByZ. Han har varjefall hjälp alla kunder som köpt EVO1-3or som rasat då bilarna inte har klarat av svenska gasglada ungtuppar som köpt sin första (bus)bil.

Lycka till och hoppas det blir en Impreza i garaget snart! För jag antar att det är en Impreza du menar med ”bil”? För det kan väl inte vara så att du skapat ett konto för att göra reklam för din nystartade importfirma? 😮

imprezup
      Deltagare

Tänkte på en Evolution eller Impreza;-) Fick ett prisexempel på 55.000kr för en evolution 2a, är det dyrt eller? Är inte så inne på importpriser:P

Niklas
        Deltagare

Beror ju självklart på skick. Jag skulle föreslå att du frågar på EVO-klubbens forum angående EVO-modellerna. Här är allt över 10000kr för oavsett årsmodell av EVO överpris. 😛

Ser att sidan inte har en enda Subaru till salu.

Niklas
          Deltagare

Kolla upp andra importfirmor också och se vad de ger dig för pris. Billigast är inte alltid bäst, gäller både bil och firma.

Manor
            Deltagare

Lyssna på Alien och köp svenskt. Priserna är väl tyvärr (för säljare) lite låga, men inte ska du behöva importera något japanskt…

mvh Mats N

imprezup
              Deltagare

Tänkte importera en bil från Japan, http://www.zomarspeed.com verkar ha bra priser! Ser ut som sidan är nystartad…är lite småsugen:-)

imprezup
                Deltagare

haha jo, det är ju ändå ett subaru forum:D
                  Du råkar inte ha några andra import sidor? byz och supramannen har jag redan, lutar mer åt byz..menmen kan ju alltid posta här med erfarenheter hur det är blir:)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.