Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Christian S
    Deltagare

Om ni behöver köpa nya strålkastare, och vart ni köper dom i så fall.

ja dom behöver byta strålkastare eftersom man måste ha sånna som är för högertrafik för att få rätt ljusbild.
      vill man ha orginal finns det i närmsta subaru handel och dom är inte överdrivet dyra om man ska ha dom utan höjdreglering, jag hade köpt klarglasen som satt på gt ´00 annars finns det eftermarknads (tex dom som sitter på min) på diverse tillbehörssidor om man hellre vill ha det.

TKarlsson
      Deltagare

Christian: Jo, att man behöver byta är lite av en självklarhet. Det framgår ju inte om dom redan tänkt på detta, och kanske redan har det på väg hem.
        Eller om det kommer att komma som en överraskning. Alla kanske inte tanker på detta?
        Det var mer ett exempel på något som man bör tänka på.
        Tänkte att det kanske kan vara bra för andra som laser tråden med samma planer på inport.

Jag har ju gått den här vägen jag med..

Tanken var ju att komma med information. Det är något som många på den här sidan är jävligt dåliga på. Som i ditt inlägg här nedan faktiskt.

“annars finns det eftermarknads (tex dom som sitter på min) på diverse tillbehörssidor om man hellre vill ha det.”

Det här hjälper ju ingen. Länka istället. Forumet är väl till för att hjälpa varandra?

Tyrfing
        Deltagare

Får se om man orkar med en projekt tråd, har inte vart den bästa hösten efter semestern.
          Fick problem med halsen som utvecklades till lunginflammation och när det skulle vara klart så hittade de blodproppar i lungorna.
          Och idag fick jag sparken 🙁

Angående Lycktorna rekommenderar jag att köra från http://shop.j-spec.se/ ok pris och snabb leverans, samt står det om det är för manuell inställning eller elektronisk. (behövde manuell).

Nu måste jag bara fixa papper på vikt effekt etc, försöker hittade det billigaste alternativet men det var inte lika lätt som jag trodde.

Sen efter det blir det att förhoppningsvis hitta en plats man kan vinterförvara bilen i värme.

TKarlsson
          Deltagare

Oj. Det var verkligen ingen kul läsning.
            Hoppas att du både kryar på dig och hittar ett nytt jobb. 🙁

När jag tog in min bil och skulle regga den, så ville dom ha papper på tankens volym också. Det kan också vara något att tänka på.

Hoppas verkligen att allt löser sig för dig.

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.