Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    [GK] Bubbles
    Deltagare

Hej alla!

Undrade bara om någon har handlat från denna bilfirma: http://www.europeansportscars.se

Hur denna var isåfall och så?
      Har nämligen spanat in denna, kan det vara något?

http://www.bytbil.se/bilar/subaru/impreza/6v3nqrrg/F0QBUDIAAY8Evv4W5ujSX9OGAHAA!

Vet inte om jag valde rätt forum plats för detta dock 😛

MvH Bubbles.

Joakimgabrielsson
      Deltagare

Motorskade-försäkringen gäller upp till 10 000 mil så skulle inte våga köpa denna om jag inte hade budget för motorbygge, eftersom den gått 9500. De flesta rasar ju.

OzO
        Deltagare

Här har du ett till svar du kan ta med en nypa salt… köp! Den var snygg! 🙂
          (Vad är statiska siffran på “de flesta”?)

TomK
          Deltagare

Motorskade-försäkringen gäller upp till 10 000 mil så skulle inte våga köpa denna om jag inte hade budget för motorbygge, eftersom den gått 9500. De flesta rasar ju.

Beror på förs bolag. Trygg hansa bla har upp till 15000mil.

Joakimgabrielsson
            Deltagare

Här har du ett till svar du kan ta med en nypa salt… köp! Den var snygg! 🙂
              (Vad är statiska siffran på “de flesta”?)

Det är ju inte så smart att ignorera ett faktum att många rasar bara för att man är köpsugen. Alla får göra som de vill givetvis. Men kan vara bra att ha i bakhuvudet att det kan bli dyrt. Men det är ju inte av ekonomiska skäl man kör sti:)

Pratade med hansson bil i vgb då jag jag har en kompis där och han sa att de redan bytt motor på flera STI-racing. Med tanke på hur få det säljs så är det ju oroväckande många som rasar.

STiAndre
              Deltagare

Ser fin ut! Dock ska du kika om bilen vart krockad, då ena lyktan har tonad insats och den andra är original! Så förslagsvis åk o titta på den om du har möjlighet och titta efter ev krockar o läckage etc. Det vanliga vid bilköp 🙂

///STiAndré

[GK] Bubbles
                Deltagare

Tackar för alla svar! 🙂

Det är just detta med motorrasen som är den största faktorn som stoppar mej 😛 nu när den gått såpass långt så vet man ju inte hur pass hårt den blivit körd innan heller så den kanske är jättenära ras också, försöker dock räkna så man har råd med att fixa ras också. ras brukar väl hamna i värsta fall runt 40k?

Ser också en lite mindre fin dörruppslags buckla på högerfram dörr på bilden 😛

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.