SSC Allmänt snack Allmänt småprat Impreza frågor

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    matte_m
    Deltagare

Är en eventuell blivande ägare till en Impreza. Har dock lite frågor jag skulle vilja ha svar på. Så om det är någon som känner sig veta mycket om Imprezan svara gärna.

Såg en gammal programsnutt från ett engelskt bilprogram där de testade en Subaru Impreza P1. Nu undrar jag vad det är för modell? Inte samma som GT:n väll, den i programmet hade 280hk original och det har ju inte GT:n.

Sen undrar jag lite vad man ska ge för en Impreza GT årsm. 98-99. Jag vet att det är svårt att säga på rak arm, men något ungefärligt pris?

Sista frågan:
      Vad är skillnaden mellan årsmodellerna 97, 98 och 99? Vilka delar är uppgraderade etc etc..?

Imp
      Deltagare

kan svara på en fråga iallafall (tror jag) en 99:a kan du nog få från 160-180k i bra skick lite beroende på vad som sitter i bilen osv.
        har för mig att skillnaderna mellan 97/98 och 99/00 är hyffsat stora men kan ha fel där så nånannan får nog svara på den frågan. Mellan 99/00 är det få ssaker som skilljer lackade backspeglar stolsvärmare och justerbar intervall på vindrutetorkarna är vad som skiljer 00 från 99.(inte glömt nått nu va?)
        vad du en beslutar att inhandla kommer du med all säkerhet får en mycket trevlig och rolig bil:) good lyck som dom säger på andra sidan kanalen:)

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.