Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    fiskman
    Deltagare

hitta en film med en gc8 impreza -gt med en bmw s85 motor i.
      motor är från en bmw e60 m5 v10 508hk.

http://www.youtube.com/watch?v=fa1NwMafEow

känns inte rätt

XAnderssonX
      Deltagare

känns helt fel

annala
        Deltagare

även om de känns fel och ser helt fel ut så skulle de va rätt fränt å kasta ut ändan på de där viset. för vad ni än säger så är nog fasiken bakhjulsdrivet de roligaste.

Turbovin
          Deltagare

Jag håller med om att bakhjulsdrift är roligast och visst är det där en grym motor som har en jäkla hållbarhet jämförbart med en trimmad mindre maskin. Men viktfördelningen i en Impreza tycker jag inte är nån höjdare för att bygga rwd på men har för mig motorn var ganska bakflyttad på den där 🙂

hedberg____
            Deltagare

4wd är helt klart de roligaste spec på vintern de ända fördelen med rwd är att de går att burna

Turbovin
              Deltagare

Tycker bilen blir mycket lättare att kontrollera och lägga upp på ställ i rondeller mm med bakhjulsdrift men det kanske bara är min Type R som är nervös och lömsk av sig när den väl tappar greppet 😛

Jim_s
                Deltagare

Tycker bilen blir mycket lättare att kontrollera och lägga upp på ställ i rondeller mm med bakhjulsdrift men det kanske bara är min Type R som är nervös och lömsk av sig när den väl tappar greppet 😛

Nu pratar jag om på blöt mark och rådande vinterväglag men jag håller ej med om detta vad gäller mina erfarenheter i GTn iallafall.

Är väldigt förutsägbar och gör som den blir tillsagd. Den går med på nästan allt känns de som. 🙂

Turbovin
                  Deltagare

DCCD i öppet läge + hårt ställd lamelldiff bak i min gör väl Type R:en lite giftigare än en GT antar jag 🙂

Jim_s
                    Deltagare

Det är den nog garanterat. Har bara diverse andra tyngre 4wd bilar jag kört att jämföra GTn med.

knotan
                      Deltagare

detta är en riktigt hårdrocksbild.
                        bilden tagen på NEZ drift riga i sommras, så jävla sweet att dem lagt in sista checkpointmitt i en gammal svacka så att man flyger på tvären över målgång¨… polarna från raidopower tappade framvagnen under kvalet 🙂

Zuchara
                        Deltagare

Jag tror att det ser bra ut, skulle vilja se din nya inlägg! !

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.