även om de känns fel och ser helt fel ut så skulle de va rätt fränt å kasta ut ändan på de där viset. för vad ni än säger så är nog fasiken bakhjulsdrivet de roligaste.
Jag håller med om att bakhjulsdrift är roligast och visst är det där en grym motor som har en jäkla hållbarhet jämförbart med en trimmad mindre maskin. Men viktfördelningen i en Impreza tycker jag inte är nån höjdare för att bygga rwd på men har för mig motorn var ganska bakflyttad på den där 🙂
Tycker bilen blir mycket lättare att kontrollera och lägga upp på ställ i rondeller mm med bakhjulsdrift men det kanske bara är min Type R som är nervös och lömsk av sig när den väl tappar greppet 😛
Tycker bilen blir mycket lättare att kontrollera och lägga upp på ställ i rondeller mm med bakhjulsdrift men det kanske bara är min Type R som är nervös och lömsk av sig när den väl tappar greppet 😛
Nu pratar jag om på blöt mark och rådande vinterväglag men jag håller ej med om detta vad gäller mina erfarenheter i GTn iallafall.
Är väldigt förutsägbar och gör som den blir tillsagd. Den går med på nästan allt känns de som. 🙂
detta är en riktigt hårdrocksbild.
bilden tagen på NEZ drift riga i sommras, så jävla sweet att dem lagt in sista checkpointmitt i en gammal svacka så att man flyger på tvären över målgång¨… polarna från raidopower tappade framvagnen under kvalet 🙂