SSC Annonser Säljes – Delar Impreza GT -00

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Froilan
    Deltagare

Hur stort intresse finns för en otrimmad GT 00 körd ca 2350 mil. Deep blue mica Svensksåld med AC och sollucka. Bilen är uttagen och inreggad juni -01. Fabriksgarantin gäller till juni -04 och två fria servicetillfällen finns kvar 2500 samt 3750 mil. Helt nya Bridgestone S03 205x50x16 på vita Raceline fälgar. Originalfälgarna finns kvar samt dubbfria vinterdäck 185x65x15 på Image lättmetallfälgar. Bilen finns i Malmö. Priset? 190000kr har jag tänkt mig eller så nära det som möjligt.
      Maila ben.qvist@malmo.bonet.se.

xstos
      Deltagare

Du har mail

xstos
        Deltagare

LAST EDITED ON Apr-15-03 AT 01:46PM (GMT)
          Har du något nummer du kan bli nådd på?
          mobil
          hemtele

Annars kan du nå mig på
          hellas_mavropoulos@hotmail.com
          052272753
          0739121697

Froilan
          Deltagare

Verkar vara väldigt lågt intresse. Bilen är körd drygt 2400 mil nu och varit inne på 2500 mils servicen. Helt otrimmad men snabb så det räcker ändå. Kom med bud. Har bilder att skicka till seriösa spekulanter.

Froilan
            Deltagare

Jag behåller min Impreza. Alltså inte till salu längre. Har nyss kommit hem från en längre tur på kontinenten. Detta är bilen som matchar vad som helst på autobahn och ända ger en hel del komfort på långfärder. Fast lite vindbrus blir det över 200 kmh. Så alla prutnissar försök med någon annan.

Janne248
              Deltagare

Får man fråga varför du skulle sälja för din resa på kontinenten då?
                Var det något du inte trodde Imprezan var lämplig för och blev överaskade eller vad då?

/Janne

SSI Galleri

Froilan
                Deltagare

Jag är fullständigt klar över vad bilen går för. Har haft femton egna bilar tidigare och fått köra hundratals andra. Imprezan är definitivt den roligaste jag kört och kvaliteten är mycket hög. När jag annonserade var inte resan aktuell. Dels bor jag i Malmö och har lätt att komma iväg och samtidigt hade jag ledigt från mitt jobb. Anledningen att jag funderade på att sälja var planer på att köpa en mc igen och då tyckte jag att det skulle bli för dyrt med två tunga försäkringspremier. Men sälja för 170.000 är åt helvete för billigt och att maila bilder och förklaringar till en massa snackare som aldrig kommer till skott är för jobbigt

/Björn

dlehtihet
                  Deltagare

Hehe,

Bågeträsket är ju kostsamt, men alltid kul att höra när folk åter kommer in på ”rätta vägen” igen 😉

//Danne

http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/edoom/Wizard.gif

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.