Tjena, tänkte göra en intressekoll på min impreza för jag flyttar snart in i en 1’a med 7800kr hyra så har inte råd med helförsäkring då trafikförsäkringen ligger på 1100kr/månad för mig..
Bilen finns i sundbyberg lite norr om stockholm.
Mätarställning 16000-17000~
Jag har bara ägt bilen över vintern men förra ägaren har uppgraderat den med front monterad IC, stora vingen, snap off mocka ratt, nya M3 sidospeglar, 3″ avgassystem med race katalysator, shortshift och förstärkt växellådan och när han uppgraderade lådan slutade hastighetsmätaren att fungera.
Bilen är även lackad i kameleont lack och med den lacken vill man gärna ha helförsäkring, kostar 18000kr/liter.
Svarta 18″ alu sommarhjul. (5-6mm)
Alu 17″ dubbade vinterhjul (som nya)
Bilen är inne på verkstad för tillfället för att en saab körde in i min vänster bakskärm och slog sedan av sido spegeln, inga större skador men dom var tvungna att lacka om hela vänster sidan av bilen för att få rätt nyans, så halva bilen är i nylackad, den andra halvan ser väldigt fräsch ut.
Medkommer lite reservdelar som LMM, nytt sportluftsfilter, växellåda med rasad växel 1 och 2 annars hel och en del andra grejer.
Felen på bilen är:
Obesiktad, behöver en ny katalysator och bromsbelägg fram.
Drivaxlarna fram glappar lite.
Misständer vid full gas på högre varv, antagligen tändstift eller LMM.
Hastighets mätare ur funktion, vet ej varför.
Det finns 2 köp alternativ, antingen säljs den som den är nu för 45000kr eller så fixar jag felen (utom hastighets mätarn?) och besiktar den och då säljs den för 60000kr.
Har ingen bild för tillfället men jag kan fixa en bild på den när jag får tillbaka bilen.