Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Sebbe_G
    Deltagare

Hej!

Är på jakt efter en GT i fint skick! Hoppas att det finns nån som går i säljartankar som matchar mina “krav” 🙂

Jag vill ha en relativt orörd Gt. Motormässigt ser jag helst att den är näst intill orginal. Avgas och dyl är okej, men inte mer än så, dvs inget ommappat. Den ska vara välservad och inte gått mer än 10-12k.

Exteriört ser jag det som ett plus om den är nedlackad och har något roligare än orginalvinge. P1 läpp ger även plus i kanten, den är ju så jäääla sexig :9 Allt som har med kjolpaket att göra går dock jättebort.

Prisidé runt 100k!

Mvh
      Sebbe

FeA
      Deltagare

Köp en STi på en gång så slipper du bygga om halva bilen innan du blir nöjd 😉
        Psst, http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=26&topic_id=834&mesg_id=834&page= 😉

Marcus_86
        Deltagare

har en vinröd gt 00a
          11442 mil ruskitg fint skick
          helt oröd i motorn ,prodrive vinge klar glas,xenon,hks dump, vita oz fälgar m.m m.m m.m

0703987805 om de är intressant

//Marcus

jeppe
          Deltagare

Jag har bilen du söker

Mvh Jesper 0708370524

Sebbe_G
            Deltagare

Fler? 🙂

gt mannen
              Deltagare

Hej!Är på jakt efter en GT i fint skick! Hoppas att det finns nån som går i säljartankar som matchar mina “krav” 🙂 Jag vill ha en relativt orörd Gt. Motormässigt ser jag helst att den är näst intill orginal. Avgas och dyl är okej, men inte mer än så, dvs inget ommappat. Den ska vara välservad och inte gått mer än 10-12k.Exteriört ser jag det som ett plus om den är nedlackad och har något roligare än orginalvinge. P1 läpp ger även plus i kanten, den är ju så jäääla sexig :9 Allt som har med kjolpaket att göra går dock jättebort.Prisidé runt 100k!MvhSebbe

Tjena! Har en blå 10500 mil! precis servad med ny kamrem mm, nya däck runt om nya skivor och belägg runt om (Black diamond) stor vinge, frontläpp, dimljuskåpor, vita 18″ fälgar, 3″ rostfritt, pysdump,öppetfilter,helix sportkoppling mm. Ska bara besiktas innan jag säljer den, priset kan vi nog komma överens om tror jag…

RH
                Deltagare

Pm!

zed
                  Deltagare

Hej!Är på jakt efter en GT i fint skick! Hoppas att det finns nån som går i säljartankar som matchar mina “krav” 🙂 Jag vill ha en relativt orörd Gt. Motormässigt ser jag helst att den är näst intill orginal. Avgas och dyl är okej, men inte mer än så, dvs inget ommappat. Den ska vara välservad och inte gått mer än 10-12k.Exteriört ser jag det som ett plus om den är nedlackad och har något roligare än orginalvinge. P1 läpp ger även plus i kanten, den är ju så jäääla sexig :9 Allt som har med kjolpaket att göra går dock jättebort.Prisidé runt 100k!MvhSebbe

Tjena!
                    Jag har en mycket fin Röd inpreza GT som har gått 10600 mil!
                    Kolla annons :
                    http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=15&topic_id=18803&mesg_id=18803&page=

eller blocket
                    http://www.blocket.se/goteborg/Subaru_Impreza_GT_99_i_mycket_fint_skick_24623538.htm?ca=15&w=1&last=1

Hör av dig om det är intressant.

Mvh Magnus

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.