SSC Allmänt snack Allmänt småprat Impreza GT – medtrafikanternas måttstock

• Detta ämne har 19 svar, 1,263 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av LegacyLarsa.
Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Bobbo
    Deltagare

Bah! S40, Spanjack-åk och dambilar(Crx)! 😀
      Själv gav jag mig, med 4 pers i bilen, på en Evo6:a med Prospeed-klistermärke på E4:an när jag var på väg hem från MC-mässan i Götlabörg förut idag… Resultatet behöver vi inte prata om, men jag får nog börja surfa lite på sidor som säljer trimdelar (om jag hinner med all övertid jag lär behöva jobba)… 😀

Mc5
      Deltagare

O jag får då aldrig dra mot något anständigt… Har haft min subba sedan i höstas och en så länge är det bara en bil som dragit mot mig och min baby. En sur Rover… När skall man träffa en utmaning?? 🙂
        Är det någon träff snart i GBG?

Ganska gasglad

Mc5

Niklas
        Deltagare

Det är träff i Göteborg 9/2, dock kommer inte jag vara på plats då jag är uppe i Värmland och ser på rally – vilket ni andra också borde vara! 😉

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
          Regionsansvarig: Göteborg

SecretAgentMan
          Deltagare

LAST EDITED ON Jan-28-03 AT 08:55AM (GMT)
            Äljen – Slutar du inte GENAST upp med att bete dig som den kepsprydda yngling du är (och sparar gasningen till bankörningen) kommer jag att skicka Dragan & Dragan Motivationskonsult AB på dig.
            }>

/J

Subaru – The Beauty of All Wheel Drive
            Banträffsansvarig SSI
            12,7@177 – Gelleråsen 1.21 – under 1.20 2003?

LegacyLarsa
            Keymaster

ja,ja låt killen hålla på, han är ju fortfarande ung och oförstående.. 😀
              själv gasar man ifrån bmw:s på motorvägen i snöslask… duuhh! dubbelmoral?, nä nu förstår jag inte alls..

/Larsa

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.