› SSC › Allmänt snack › Träffar › Impreza – gumball/highway/whatever?
- Detta ämne har 62 svar, 2,800 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
25 mars, 2004 kl. 10:01 #13723
SecretAgentMan
DeltagareHalloj gubbs och damer!
Vore det inte kul att styra upp något mysigt i stil med Highway Challenge (fast att åka på kringliga landsvägar istället), med lite hemlighetsmakeri, hotellfrukostar på något mysigt slott och annat gött?
Jag pratar absolut inte om fortåka, utan mera själva grejen…något för juni månad kanske då vi inte har någon direkt aktivitet att rodda med?
Kan vi börja med att boka lite gött väder?
/J
25 mars, 2004 kl. 10:02 #132970Blocken
DeltagareKlar klar klar! 🙂
25 mars, 2004 kl. 10:20 #133003Niklas
DeltagareVilken region snackar vi? Sverige är stort…eller varjefall långt. Jag är på om det är senast juni. Juli är man på semester i Skåne och jag tvivlar på att detta evenemang kommer locka mycket folk om det körs i de södra regionerna…? Augusti så är det AlienJunior som skall tyglas hårt och bestämt att blått och boxer är det ENDA som gäller.
25 mars, 2004 kl. 10:49 #132983modulated
DeltagareVi tar väl hela Sverige runt när vi ändå är igång :)…
edit : får jag bara ledigt så är jag klar klar klar!
// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
25 mars, 2004 kl. 10:50 #132997convoy
DeltagareKrockar det inte med någon av tävlingarna jag ska iväg på så är jaaa Klaaar Klaaar Klaaar.
Om röda bilar är godkända förståsss.:+ :+
25 mars, 2004 kl. 10:54 #133004Niklas
DeltagareVisst, vi behöver bilar som kommer sist och som samlar upp alla McD-påsar och chokladpapper efter alla tävlande. Precis som i Dakar… 😉
25 mars, 2004 kl. 11:14 #132979simo
DeltagareKlar klar klar 🙂
25 mars, 2004 kl. 11:23 #132976Janne248
DeltagareIntressant idé!!
Alla veckor är perfekt i sommar utom V30,31,32,3325 mars, 2004 kl. 11:51 #132951SecretAgentMan
DeltagareVad gäller vart, när och hur – luckan är öppen för förslag, har ni kläm på något som skulle kunna fungera – tjöta på ba’.
Enklast (och förmodligen med mest deltagare) är att köra det i Roslagen – Kjell har ruggig koll på det området…som har fin-fina vägar, och säkert ett och annat gammalt avdankat slott som kan servera käk.
🙂
/J
25 mars, 2004 kl. 12:23 #132998convoy
Deltagare>Visst, vi behöver bilar som kommer sist och som samlar upp
>alla McD-påsar och chokladpapper efter alla tävlande. Precis
>som i Dakar… 😉Alien:
Det låter som mig, ja e klaaar 😀
25 mars, 2004 kl. 12:24 #133005Niklas
DeltagareVar ligger Roslagen? 😀
Skåne tycker jag hade varit kanon med trevliga stränder där man kan stanna till och grilla men som sagt, det är lite väl långt bort för alla. Bäst om det blir något ”mitt i” (jo, för Stockholm och Göteborg ligger mitt i Sverige…faktiskt) som jag tror att Roslagen gör.
Kanske kan bjuda in Imprezor från grannländerna också, även om det kanske inte blir så många som sluter upp.
25 mars, 2004 kl. 12:29 #132984modulated
DeltagareRoslagen ligger lite norr om stockholm, jätetfina vägar och natur.
Badstränder har jag ingen koll på där, men det har väl Kjelleman
och Blocken 😉 😛 ;-). Grilla brukar vi alltid styra upp oavsett
vart vi än är.// Patrick P – har tråkigt på utbildning.
Regionsansvarig Västerås
25 mars, 2004 kl. 12:36 #133006Niklas
DeltagareNorr om Stockholm, typ Dalarna eller?
25 mars, 2004 kl. 12:40 #132985modulated
DeltagareNej för tusan, bara nån mil norr om stockholm.
http://www.roslagen.nu/karta.html// Patrick P – hatar digitaltvboxar till paraboler.
Regionsansvarig Västerås
25 mars, 2004 kl. 13:01 #132971Blocken
DeltagareTycker skåningarna styr upp starten och norrlänningarna tar hand om målgången, så kan man haka på var man vill!
Givetvis besöker vi Knutstorp, Gotland, Mantorp, Kinnekulle, Gelleråsen, Midlanda, Mo i Rana! Jädrar vilken resa!Njae, blir nog tufft kanske:+
Well, vi gör såhär då: http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/new3d/idea.gif Vi bokar andra helgen i juni (eller kom med förslag) så kör vi de vägar som SGM kan så bra (med rullgrus som för 2 år sedan! :D) + The Tallbergs favoriter + Patricks fynd, vidare på krokiga vägar till Roslagen med obligatoriskt stopp på det avdankade slottet. Patrick styr upp grillning på kvällen, undertecknad och Kjelleman ordnar kaffe med dopp.
Var det ungefär så SGM tänkte? 🙂
/AB – som fick fjädrar med Posten idag :D:7
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.