Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Xxplode
    Deltagare

Såg en impreza i forssa igår. Gt modell? Blå med huvscoop.

Nån härifrån?

markan
      Deltagare

Då var det nog inte jag :p kör en blå wrx här i blge 🙂

Xxplode
        Deltagare

Såg den bara snabbt i forssa igår som sagt. 🙂

Jag bor också i borlänge så en impreza sti 2004 kommer du att få se 🙂

markan
          Deltagare

Nice! Vilken färg? /Markus

Xxplode
            Deltagare

Den är blå 🙂

roadie
              Deltagare

XXplode: Var det din som stod på kupolenparkeringen idag?

Cores
                Deltagare

Narto på forumet kör en blå GT här i borlänge, själv har jag en silverfärgad.

Xxplode
                  Deltagare

Roadie. Ja det är min bil som stod vid kupolen.

Veekar vara några impreza i borlänge! Såg en blå nyare utanför kfum idag.

Maack4n
                    Deltagare

Lånar tråden, Såg en Grå impreza med svart vinge, 3 tums pipa i borlänge vid max/statoil/okq8 i lördags, 4;e ca 21-22:00 på kvällen! Du som körde den gjorde min dag iallafall 🙂

LegacyLarsa
                      Keymaster

Han var på fikaträffen i Falun, du är åxo välkommen på sådana evenemang!

Cores
                        Deltagare

Lånar tråden, Såg en Grå impreza med svart vinge, 3 tums pipa i borlänge vid max/statoil/okq8 i lördags, 4;e ca 21-22:00 på kvällen! Du som körde den gjorde min dag iallafall 🙂

Det låter som jag det. Vill komma ihåg att jag var ute en sväng i lördags också. Varför gjorde jag din dag? Körde jag på något eller var det min allmänt tunga fot? 😀

Maack4n
                          Deltagare

Det låter som jag det. Vill komma ihåg att jag var ute en sväng i lördags också. Varför gjorde jag din dag? Körde jag på något eller var det min allmänt tunga fot? 😀

haha! nej jag var på långresa, åkte till sälen och längtade hem, mitt mål under den dagen var o få höra en boxer 😉 ” du gjorde min dag ” hehe!

Cores
                            Deltagare

haha! nej jag var på långresa, åkte till sälen och längtade hem, mitt mål under den dagen var o få höra en boxer 😉 ” du gjorde min dag ” hehe!

Perfekt, fint att man kan hjälpa till. Det går ju ganska många Imprezor i Borlänge, så om du får abstinens nästa genomresa är det bara hänga kvar ett tag så lär du höra boxer-musiken igen :’)

Maack4n
                              Deltagare

Perfekt, fint att man kan hjälpa till. Det går ju ganska många Imprezor i Borlänge, så om du får abstinens nästa genomresa är det bara hänga kvar ett tag så lär du höra boxer-musiken igen :’)

Nästa gång hämtar jag min impreza och hakar på! 😉

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.