Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 195 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

Hej grabbar tänkte bara meddela att jag har svikit subaru stallet nu till förmån för en sån här 😉

Reg-nr ALL***?? 🙂

yngwie
      Deltagare

Hej grabbar tänkte bara meddela att jag har svikit subaru stallet nu till förmån för en sån här 😉

Nice Matte! Ska du köra i vinter?

matte555
        Deltagare

Reg-nr ALL***?? 🙂

Nej 🙂 BJO*** Är det nått krockat lik eller?(man brukar lägga såna på minnet ;))

Jonas, en 240glt men säg inte till nån!!!! haha

Fladric
          Deltagare

Är väl helt okej som vinter bil 😛

Jag kommer att ställa av Legacyn också… Men jag kommer att köra
            en annan Legacy Turbo istället 😀

yngwie
            Deltagare

Jonas, en 240glt men säg inte till nån!!!! haha

Haha shysst! Dom är rätt roliga å sladda med dom gamla volvosarna. Vi får fara å fota lite till våren då, supran och imprezan! 🙂

flipn
              Deltagare

😮

Så det blev en Supra! Ser ju grymt ut! 😉

Steewe
                Deltagare

Haha, nej då. Det är en bil som en polare hade förut. Var väldigt lik, men såg nu att det skiljer i antal ekrar på fälgarna. 🙂

matte555
                  Deltagare

steewe:
                    okej 🙂

Jonas:
                    Jodå det blir kul att tukta lite gamvolvo nu i vinter 😀 jaa klart vi ska knäppa nå kort på finbilarna 🙂

Flipn:
                    Fick du sålt din impreza? Något nytt på g än? Jodå kan intyga på att supran är riktigt go 🙂

flipn
                    Deltagare

Jodå den är såld.
                      Det blev en Nissan 200sx s14 istället 🙂

Patrikwa
                      Deltagare

Men shit Matte!! Inte tråkigt alls! Vad är det för nåt? N/A eller turbo? Auto/Manuell? Info! 😀
                        Jag fick sålt min subba till slut också, ska handla bushoj nu i vinter så man har nåt att pilla med fram till vårkanten 🙂

matte555
                        Deltagare

hehe alla har sålt sina subbor, finns bara ett alternativ när man köper supra 😀 manuell med turbo.

Vad blir det för hoj då?

“sporthojsförare är som fjärilar, de lever bara en säsong.” 😉

obrut
                          Deltagare

hehe alla har sålt sina subbor, finns bara ett alternativ när man köper supra 😀 manuell med turbo.

Vad blir det för hoj då?

“sporthojsförare är som fjärilar, de lever bara en säsong.” 😉

sporthoj på sommaren.

subba på vintern 🙂

(jag är umeåbo och haft subba sen 981127) ((så “alla” har inte sålt))

.zip
                            Deltagare

sporthoj på sommaren.

subba på vintern 🙂

(jag är umeåbo och haft subba sen 981127) ((så “alla” har inte sålt))

Sälj penisraketen och satsa pengarna på bilen ist.
                              Men eftersom du har en barnstol i baksätet + mussepigg solskydd i rutorna så är det inte en Subba du har längre 😉
                              När ska du bjuda på fika igen mr.osynlig? Jag har en present till dig som jag måste lämna snart med 🙂

obrut
                              Deltagare

Sälj penisraketen och satsa pengarna på bilen ist.
                                Men eftersom du har en barnstol i baksätet + mussepigg solskydd i rutorna så är det inte en Subba du har längre 😉
                                När ska du bjuda på fika igen mr.osynlig? Jag har en present till dig som jag måste lämna snart med 🙂

jobbar just nu 24 timmar /dygnet (föräldraarbetare)

så det är bara att dyka upp så får du kaffe och peppar kaka

och FEL jag har 2 bilbarnstolar he he

//Mr Osynlig (som gillar presenter)

Fladric
                                Deltagare

Såg en silvrig Impreza GT som jag inte sett förut idag vid max E4:an kl 20:25!
                                  Såg ut att ha svart huvscoop, någon här? 🙂

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 195 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.