Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 195 totalt)
  • Författare
    flipn
    Deltagare

Såg nyss en silver Impreza kombi som tankade här på Preem, någon här? 🙂

matte555
      Deltagare

Kan va mig du såg vid busstationen edbe, såg en blå gt med rosa sti emblem i grillen runt middagstid i torsdags

.zip
        Deltagare

Härligt härligt att både se och höra att fler Prezor rullar i Umeå området. Det va riktigt tomt på vägarna ett tag 🙂 Nu när vi är ett par st så skulle Åmsele flygbas vara en bra plats att träffas på?

matte555
          Deltagare

Ingen här från klubben/forumet som blev inbjuden till visningen av nya sti racing på all-bilar?

Fladric
            Deltagare

Fick i alla fall hem en Subaru-tidning där det stod att det var premiär nu till helgen 🙂
              Har planer på att åka dit ock kika lite på lördag 🙂

edbe
              Deltagare

Kan va mig du såg vid busstationen edbe, såg en blå gt med rosa sti emblem i grillen runt middagstid i torsdags

japp då vad det dig 😀

När öppnar subaru på lördag? klart att alla ska dit! 🙂

matte555
                Deltagare

kl 11 slår dom upp portarna, jag kommer nog vara där 🙂

Blueblooded
                  Deltagare

Jag kommer nog inte hinna dit, tyvärr.

Fladric
                    Deltagare

Okej, jag åker nog dit om ca 30 min 😉

edbe
                      Deltagare

va där och provkörde i morse. lite synd med väglaget eftersom man inte kunde testa den fullt ut 🙁 tyckte det va för mycket vägljud från bakvagnen och för lite motorljud.

gillar min GT (även om gaspedalen kändes som en svamp efteråt) och skulle nog inte lägga 440k på en ny sti racing om jag hade pengarna 🙂

Patrikwa
                        Deltagare

Kommer börja gå en grön Impreza GT -99 i umeå efter nästa helg, hittade ett skitfint exemplar nere i värmland, 55000 spänn, 12000 mil, fullservad, stora servicen precis gjord, bytt till coilovers bak, remus sportavgas, OZ Superleggera till sommardäcken, aldrig trimmad eller förstörd på något sätt, blir gött!

Angående det, vart vänder man sig helst för att installera motorvärmare? E ju fan kallt på vintern här uppe! Har förstått att det är relativt enkelt att göra själv men jag lämnar ändå helst in så det blir ordentligt gjort.

Blueblooded
                          Deltagare

De flesta bilfirmor och verkstäder gör det.
                            Har kvittot i bilen från allbilar. Tror det var runt 2.5k inkl matriell.
                            Lätt värt det om man inte kan göra det själv.
                            Är inte säker på siffrorna så ta det med en nypa salt.

Patrikwa
                            Deltagare

De flesta bilfirmor och verkstäder gör det.
                              Har kvittot i bilen från allbilar. Tror det var runt 2.5k inkl matriell.
                              Lätt värt det om man inte kan göra det själv.
                              Är inte säker på siffrorna så ta det med en nypa salt.

Tackar för svaret, kollade upp allbilar, dom skulle ha 5k för komplett värmepaket, inkl. kupévärmare, helt ok, meca skulle ha 4.5k för samma sak fast utan kupévärmare.
                              Kom dock fram nu att bilen redan var utrustad med motorvärmare så då sparade man in den kostnaden också =)

Blueblooded
                              Deltagare

Haha!
                                Finns säkert annat gött du kan hitta på för dom pengarna

Patrikwa
                                Deltagare

Haha!
                                  Finns säkert annat gött du kan hitta på för dom pengarna

Alldeles säkert! Har redan börjat snegla lite på JRM racings hemsida men tror nog att jag ska lära mig bilen i originalskick först 😉
                                  Körde tidigare en Mondeo ST220 så det blir ju lite omställning!

F.ö. så har jag knappt sett en impreza de 7 åren jag bott här uppe men självklart står det en riktigt fräsch blå impreza strax utanför min lägenhet när jag kom hem från jobbet… förjävligt rent utsagt eftersom jag inte kommer köpa min förrän lördag, nån tycker om att retas!!
                                  Edit: Det var på Carlshem runt 18:30-tiden, någon härifrån? =)

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 195 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.