Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 195 totalt)
  • Författare
    matte555
    Deltagare

Låter bra vi får ta det nån kväll framöver, får se om man hinner skruva ihop motorn på min egen innan, annars får ni hämta upp mig 😀

Fladric
      Deltagare

Inte bara jag som har fått problem nu när det goa vädret just kommit hör jag 😉

Mina bakre stötdämpare har frysit ihop totalt, tinar man upp bilen i garage så funkar de ett tag, sen stenhårda igen 😛

Måste byta snabbt, finns ju orörda vintervägar som behöver sladdas till 😉

Blueblooded
        Deltagare

Hårt!
          Byt å på’t igen!!
          Jag joinar dig sen 🙂

Fladric
          Deltagare

Jopp, det ska jag 😉

Såg för övrigt en snygg grön Impreza GT sedan idag vid 16 tiden på Carlshem. Den hade dubbla utblås både på höger och vänster sida, kunde dock inte se regnummret…
            Någon på forumet kanske? 🙂

Blueblooded
            Deltagare

Ska inte säga 100%, men jag är ganska säker på att det är Patrik.

Patrikwa
              Deltagare

Haha jajamen det var jag =) Ska försöka göra nåt åt det där med dubbla “dubbla” utblås, ser lite väl galet ut ^^
                Angående skruvning kanske vi kan ta det till helgen? Ska försöka få tillgång till garaget tills dess iaf, vore läckert om du hakar på också matte =)

Blueblooded
                Deltagare
                  matte555
                  Deltagare

Ja jag ska nog kunna haka på, tänkte skruva ihop motorn till min egen bil men det tar ju inte hela helgen 😛

Patrikwa
                    Deltagare

Ah gött, vad har bilen din råkat ut för då? Pm:a gärna era mobilnummer så jag får tag på er den vägen, blir lättare att styra upp den vägen så slipper man fylla tråden med massa skräp =)

Var för övrigt ute å slösade bort bensin typ 2 timmar ikväll, inte en skymt av andra imprezor eller andra tvärställda bilar heller för den delen, borde inte alla vara ute å mysa med väglaget som är nu? =)

Blueblooded
                      Deltagare

Önskar jag kunde Patrik, önskar jag kunde.
                        Var och tittade till bilen idag och dom verkar ha börjat plocka av vissa grejer men inte satt på något än :'(

Har du fått tag på nån verkstad där du kan hålla till?

flipn
                        Deltagare
                          .zip
                          Deltagare

Har sett “en” grön GT svänga runt i Umeå trakten, men om denne finns på forumet vet jag inte

obrut
                            Deltagare

nu är min besiktad och godkänd ua (dock med kassa vinterdäck)

ang gröna imprezor.
                              en har bytt ägare flera ggr gick med lexus lysen bak ett tag (vem har dom nu :-))

Patrikwa
                              Deltagare

Har sett “en” grön GT svänga runt i Umeå trakten, men om denne finns på forumet vet jag inte

Jag åker grön GT =) Dock bara haft den en månad så det kanske inte är den du sett.

Blueblooded
                                Deltagare

Patrik. Din ligger väl inte på blocket nu heller? 🙂

Hur gick det med skruvandet förresten Patrik?
                                  Fick du dit nå grejer?

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 195 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.