Nu har Umeå Gatbilar lagt ut ett nytt datum, lördag den 22, alltså nu på lördag 😉
Vet dock inte hur isen är men den borde vara bra men har vi otur blir det inställt igen… 🙁
Men vi får hoppas 😉
Kommer vara där hela dagen förmodligen så det vore ju kul att se en eller två imprezor 😉
Banan har väl sätt bättre ut 😛 Har kommit up väldigt mycket vatten på den, har vi tur har det frusit till helgen på det är två rallytävlingar, på lördag och söndag, där isen ingår som en sträcka 🙂
Jag har fått tillgång till garage nu på lördag, var du sugen att haka på blueblooded? =)
Har du fått iordning bilen förresten? Tror det var dig jag såg på carlshem här om dagen =)
Jag har fått tillgång till garage nu på lördag, var du sugen att haka på blueblooded? =)
Har du fått iordning bilen förresten? Tror det var dig jag såg på carlshem här om dagen =)
Det var verkligen taskig tajming att du fixat garage just den här helgen 😛
men vi kommer nog kunna reda ut dom flesta frågetecknen på torsdag 😀
Ja det var lite synd, men samtidigt så kan jag ju ta “lite” mer cred för installationen även om jag fått experthjälp innan haha =)
Jävligt schysst att du ställer upp för en subaruåkare i nöd!
Nu är laddtrycksmätaren, mätarhuset för stolpen och dawes device installerat! Funkar skitbra 😀 Ställde in den på 1 bar till att börja med, misstänker att det inte är 100% korrekt med tanke på fästet idag hehe…
Det bästa av allt är att jag lyckades med det praktiska helt själv (även om Matte redan visat hur jag ska göra) och det faktiskt till och med blev snyggt! Yay