SSC Annonser Köpes – Bilar Impreza köpes, 150000:-

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Petter
    Deltagare

Jag är på jakt efter en Impreza, helst -99 men det kan vara aktuellt med en välutrustad 97-98.
      Krav är att det är AC.
      Max kan jag lägga 150000:- kanske någon tusenlapp till för en mkt fin bil. Pengarna fins, så rätt bil ger en snabb affär.

Petter
      petterlilled@hotmail.com

Petter
      Deltagare

Kom igen nu, fins det ingen -99:a med ac till salu i landet (helst nära götet)???

enmanisko
        Deltagare

>Jag är på jakt efter en Impreza, helst -99 men det kan vara aktuellt
          >med en välutrustad 97-98.
          >Krav är att det är AC.
          >Max kan jag lägga 150000:- kanske någon tusenlapp till för en mkt fin
          >bil. Pengarna fins, så rätt bil ger en snabb affär.
          >
          >Petter
          >petterlilled@hotmail.com

Tjenare!

Jag har en Impreza ståendes.
          Det är en -99 dock utan ac men det är ju elhissar =D (släpp in mycket kyla på vintern så håller det sig kanske). Den är blå med 9st originalfälgar varav fyra är med vinterdäck, 5 har sommardäck. Den är helt otrimmad så när som på ett K&N-filter.

Niklas
          Deltagare

Trevligt med folk från Göteborg som letar bil! Om du går upp lite i pris så lovar jag att du kommer hitta fler exemplar som är till salu. Fast nu verkar det som du hittat en. Kring 155-160.000kr är nog en bättre utgångspunkt och då kan du eventuellt få ner det lite om du skulle upptäcka några brister. Men nu skall jag inte tjafsa mer. Lycka till och hoppas du hittar en bil så vi ses på en regionsträff. God jakt!

Regionsansvarig Göteborg

Petter
            Deltagare

Jag ser fram imot att komma på era träffar, bara jag hittar en bil…
              Jag kan tänka mig att gå upp till 160´ om jag hittar någon välutrustad bil!
              Dock så har jag krav på AC (flera av svaren som jag fått är aj AC på…).

Practos
              Deltagare

Petter, kolla med lokala subbahandlarn vad han tar för en ny ac (ifall du hittar en bil som annars är intressant), har för mig den är ganska enkel att montera på i efterhand.
                mvh/Henrik

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.