SSC Allmänt snack Allmänt småprat Impreza P1

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Nyman
    Deltagare

mer bilder vill vi ha… 😉

bilder bilder bilder…! 😉

Välkommen i klubben btw!

-= enough is enough =-

Miicke_
      Deltagare

Tjenare

Träff i halmstad hade varit kul, bara säg till när det är så ordnar vi det

Sen var det inte PBZs bil jag köpte, tyckte det var för dyrt så antar det finns en till i Sverige såvidare inte någon från utlandet köpte den.

Sen bilder kommer upp vid 3-4 tiden!:P

Tack för välkommandet

whitestripe
        Deltagare

ok, jag kollade med på pbz´s som fasen först men nöjde mig sen med en vanlig GT.

börjar ångra mig nu….;-)

555_STI
          Deltagare

Miicke_555_STI,Thanks for the information, always nice to read what others have found and what others know. 🙂

555_STI kan svenska, han kopierade nog texten från en engelsk sida. ;)Välkommen!Impreza GT sedan 1999

Hehe.. jag kan svenska.. typ.. fast en del medarbetare håller inte med :).. den kommer från http://www.sidc.co.uk/faq.htm

Grattis till en superfin bil!.. Innan jag flyttade till Sverige så körde jag förbi Prodrive värje helg på väg mellan Birmingham och Reading och såg några schyssta P1:or. De var det man vill ha då..
            :7

Miicke_
            Deltagare

Ber om ursäkt för att bilderna inte har kommit upp tidigare, men nu är dom här i alla fall!

555_STI, stannade du inte och provkörde eller det fick man inte? ^^

http://img246.imageshack.us/my.php?image=img1136ty5.jpg

Hinner inte lägga in fler nu för ska till spanien, ses om en vecka!

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.