SSC Allmänt snack Allmänt småprat Impreza priser

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Imp
    Deltagare

LAST EDITED ON Feb-22-03 AT 10:52PM (GMT)
      När man kollar runt lite på sälj siter tidningar mm mm där folk vill köpa sig en impreza så tycker jag det serut som om folk inte är villiga att betala mer en 160k för en 00 under 3000mil. Bara jag som tycker att det är väldigt lite eller har priserna på gt:n dalat så mycket?
      Man ser dessutom ganska ofta folk som söker en 98-00 under 4000mil som ej är villiga att betala mer en 140k ehm?
      Someone enlighten me please.

Edit: skulle jag av nån mysko anledning sälja min bil idag skulle jag kräva minst 240k hellst 260+ (ja den e lite moddad)

dlehtihet
      Deltagare

Klart att folk försöker få bilen (bilar i allmänhet) så billigt som möjligt. Jag har så smått börjat kolla efter en 850 (93 eller senare) och tycker att 30000 är rimligt för en sådan i bra skick. De annonser som finns börjar på 45 eller mer. Sanningen ligger väl däremellan.

LegacyLarsa
        Keymaster

Om du ska kolla på en 850, så ska du ha en 94 eller senare då det sitter samma bultmönster som volvo haft tidigare (fembultsmönster). 92-93 har bara fyra bultsmönster… (för fälgarnas skull)

😉

Larsa

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.