SSC Annonser Säljes – Delar Impreza STI bromsar 04 5/100

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    bobban
    Deltagare

Säljer nu mina STI fram bromsar med orginal skivor till en 04 impreza
      under min ägo har de suttit på min forester sommar tid men eftersom jag inte kommer köra något mer på bana så har jag ingen användning för dem.
      Det är lite lacksläpp på dem men annars i gott skick.

Pris 5500 kr

bobban
      Deltagare

upp nytt pris det första va nog ett lite drömpris från mig hehehe

Vince
        Keymaster

Lite OT kanske men vad är d jag läser…..ska du sluta köra bana? Du är ju fan bland de snabbaste klubben har!
          Och 5.5k är ju ett jätte bra pris…..kolla med Subaru vad dessa kostar nya.

bobban
          Deltagare

Snyft ekonomin tillåter inte mer körningar så Forestern ligger ute på blocket och jag lever på bröd och vatten just nu Det kommer nog dröja innan jag har råd igen så nu kränger jag av allt och ska försöka lägga undan lite varje mån till en riktig lekbil om det blir en impreza eller något annat vet jag inte ännu Tycker det är skit tråkigt att behöva lägga ner allt som jag gjort med bilen för det va ju bara mappningen kvar men det går inte längre tyvärr

bobban
            Deltagare

Rillle
              Deltagare

Tjo!:)
                Bjuder 3000:- Kommer o hämtar dom idag då!:)

Mvh Rille!

bobban
                Deltagare

Tjo!:)
                  Bjuder 3000:- Kommer o hämtar dom idag då!:)

Mvh Rille!

Hmmm snälla du 3000:- skämtar du eller de är redan för billiga fan ska ju inte skänka bort dem jag har faktiskt lite fundering på att behålla dem för de ligger rätt bra på hyllan i garaget kan ju hända att jag skaffar mig en impreza igen hmm och ett gått råd är att du köper nya belägg omgående till din kokare så du inte skadar skivorna mekonomen 500 spänn så är det klart juhe

Rillle
                  Deltagare

Hmmm snälla du 3000:- skämtar du eller de är redan för billiga fan ska ju inte skänka bort dem jag har faktiskt lite fundering på att behålla dem för de ligger rätt bra på hyllan i garaget kan ju hända att jag skaffar mig en impreza igen hmm och ett gått råd är att du köper nya belägg omgående till din kokare så du inte skadar skivorna mekonomen 500 spänn så är det klart juhe

Haha skoja ju bara mannen! 🙂 Vi hade väl redan kommit överens om ett pris? =)

bobban
                    Deltagare

ja då de är kvar vettu

bobban
                      Deltagare

Haha skoja ju bara mannen! 🙂 Vi hade väl redan kommit överens om ett pris? =)

nää det har vi inte och eftersom du aldrig hör av dig så kommer de att gå vidare nu vettu kan ju inte vänta i hundra år på folk ifall det är andra som vill köpa dem direkt vettu

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.