› SSC › Annonser › Säljes – Bilar › Impreza sti limited vesion 6.MY2000
- Detta ämne har 6 svar, 1,036 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av volvosnubbe.
-
FörfattareInlägg
-
29 maj, 2011 kl. 15:16 #25990volvosnubbeDeltagare
Nu SKA bilen säljas.
Annonsen har varit uppe förr men togs bort pga massa strul (däcksparkare och folk som blev sura för att jag la ut den)
Men nu ska den antingen säljas eller bytas mot nyare sti dock vänsterstyrd då frugan lånar bilen ibland och kan inte köra högerstyrt.Bilen är en Impreza sti type R limited version 6 för övrigt sista årsmodellen av karossen gc8.
Skattades och besiktigades i mars detta år.
Bilen har gått endast 7100mil (service historik som styrker detta!samt instrumentet)
ALLT FUNGERAR PÅ BILEN ÄVEN AC! INGA LÄCKAGE ,INGEN BLÅRÖK!Mer info finns på garaget :
http://www.garaget.org/?car=246546
Hade tänkt mig 89.000 svenska riskdaler och detta e billigare ön vad jag själv har den i!
Kolla gärna vad det kostar med limited versioner i bla England.
Och räkna sedan med alla omkostanader så märkr ni själva att detta e prisvärt!
Släng även ett öga på vad dessa står på blocket.
Kolla även vad som sitter monterat på bilen !Bytesvärde 100.000kr och bytes iså fall ENDAST mot sti 03-05.
Tel nr 0736 724406 eller skicka pm.
Bilen finns i Göteborg/ Dennis .PS annonsen kommer att läggas upp i nästa vecka på blocket så Klubb folket här har förtur 😀
29 maj, 2011 kl. 15:38 #224601type_raDeltagareDetta är super billigt Dennis. Bra mycket lägre än vad den kostade 😮
Tror du tjänar på att byta in den mot någon STI än att skänka bort den, det är trots allt en limited 😉
29 maj, 2011 kl. 15:39 #224597volvosnubbeDeltagareDetta är super billigt Dennis. Bra mycket lägre än vad den kostade 😮
Tror du tjänar på att byta in den mot någon STI än att skänka bort den, det är trots allt en limited 😉
Jo jag vet detta men känns också som man förstör den när den bara står på jobbet. Har ju ingen plats här hemma heller 🙁
Tanten snodde ju mitt garage!Blocket priset kommer dock vara högre!
29 maj, 2011 kl. 16:27 #224602type_raDeltagareHur ska du då få plats med en nyare STI ? 😀 Eller skapar man plats då åt den då eftersom det blir mer brukis än denna 😛
Men snart är du ju klar med den på jobbet så då slipper den stå där 😀
29 maj, 2011 kl. 18:13 #224600JBEDeltagareNu SKA bilen säljas.
Annonsen har varit uppe förr men togs bort pga massa strul (däcksparkare och folk som blev sura för att jag la ut den)
Men nu ska den antingen säljas eller bytas mot nyare sti dock vänsterstyrd då frugan lånar bilen ibland och kan inte köra högerstyrt.Bilen är en Impreza sti type R limited version 6 för övrigt sista årsmodellen av karossen gc8.
Skattades och besiktigades i mars detta år.
Bilen har gått endast 7100mil (service historik som styrker detta!samt instrumentet)
ALLT FUNGERAR PÅ BILEN ÄVEN AC! INGA LÄCKAGE ,INGEN BLÅRÖK!Mer info finns på garaget :
http://www.garaget.org/?car=246546
Hade tänkt mig 89.000 svenska riskdaler och detta e billigare ön vad jag själv har den i!
Kolla gärna vad det kostar med limited versioner i bla England.
Och räkna sedan med alla omkostanader så märkr ni själva att detta e prisvärt!
Släng även ett öga på vad dessa står på blocket.
Kolla även vad som sitter monterat på bilen !Bytesvärde 100.000kr och bytes iså fall ENDAST mot sti 03-05.
Tel nr 0736 724406 eller skicka pm.
Bilen finns i Göteborg/ Dennis .PS annonsen kommer att läggas upp i nästa vecka på blocket så Klubb folket här har förtur 😀
du har PM.
/Jon30 maj, 2011 kl. 21:37 #224598volvosnubbeDeltagarenu även på blocket : http://www.blocket.se/goteborg/Subaru_Impreza_STI_Type_R_limited_edtion_34180590.htm?ca=15&w=1
Billigare för imprezaklubben!
31 maj, 2011 kl. 20:47 #224599volvosnubbeDeltagareIngen som vill byta mot nyare sti ?
Grymt sugen på en 03-05 oavsätt dccd eller ej!!!!
Kan lägga upp till 55k i mellan som max dock!Kom igen nu !!! vill fortfarande köra impreza dock nyare då ja redan haft två st gc8or innan . Och måste ha nått bekvämt o åka till jobbet med .
Trött på knepiga byten på blocket….
/ Dennis -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.