Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Japp var och hämtade spec-c blocket i dag, och då på hemvägen mötte jag den första impreza stin strax före Uppsala, var extraljus box på den samt mörka fälgar gissar på att de var garage kungen 😀 jag möte, nästa möte jag strax före dragongate, såg ut att vara helt orginal med guldiga orginal fälgar 🙂
      Gjorde mig inge besvär att försöka synas, då jag åkte tjejens Nissan almera tino 🙂 en riktigt styg och ful skapelse 😀

Garagekungen
      Deltagare

Du skulle ha TUTAT – HÄNGT UT GENOM SIDOFÖNSTRET OCH VINKAT DESPERADO – SLÄNGT EN VINDRUTETORKARE PÅ MEDTRAFIKANTEN…

Då skulle jag ha sett dig 😀

Missade du den svarta WRX:en (vinge) som körde ungefär samtidigt med mig. Jag gick upp och morsade efter att blivit omkörd (kör ju långsamt, som den gubbe jag är) på motorvägen mellan Örbyhus och Vattholma.

Såg även en röd “vingbil” som svängde ut söderut ca 200 meter före mig vid södra utfarten…
        …någon här???

Sedan var det “little old Lady” som parkerade i Tierp C i fredags mitt på dagen:
        Silver Hawkeye med såväl tak som bak vinge – Reg# XUD—
        Såg för härligt ut med en äldre dam som sätter sig i en “sånadär racerbil”…
        Någon som känner igen den ?

🙂
        /
        GK

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.