SSC Allmänt snack Allmänt småprat Impreza Sti på blocket, någon som känner sig träffad?

Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
  • Författare
    BoNZaI
    Deltagare

Aha, den röda kombin med dekaler antar jag.

Jupp, rattar från alla sorters Impreza 1992-2002 bör passa i GT -95. Men även Legacy, Outback och Forester. 🙂 Tror att det satt ratt med airbag i GT -95, så då är ju ratten från GT 99-00 eller WRX/STi från 01-02 klart snyggast alternativ.

Som Oskar90 skrev, så passar stolarna underredsmässigt. Jag antar att alla ”GC8” har samma sorts kontakter osv för stolsvärme. Hur det är med new age-stolarna vet jag inte, men troligtvis ser kontakterna likadana ut där med och borde fungera. Ska du ha stolar från nyare GT (99-00) så välj de från kombin, de är snyggare med mörkblå inlägg (även inredningen) än de ljusgrå i sedanen!

Precis den!
      Vart och kikat på den och den verkade gå rätt fint o snällt iallafall.
      Rostmässigt en liten fläck precis i höger hörn på bakluckan.
      Vänster hjulhus bak var fint, höger hade några bubblor.
      Så med lite tur kanske man kan snygga till och rädda denhär bilen så nån annan kan ha nöje av den efter vintern. Men sånt återstår ju att se.

Tack för tipset ang sätena!
      och precis som du säger är det de nyare rattarna som lockar mest, kikat lite på skrotar och ebay uk redan.

Men får se hur det blir, åker nog o kikar på bilen igen idag, skall försöka hissa upp den o kika underedet osv i samma veva 🙂

Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.