Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Om det är det amerikanska testet du tänker på så vill jag minnas att de även testade Nissan GTR 2013 och fick “pissdåliga” tider med den också, trots att alla andra som testar den får betydligt bättre tider.
      Jag ställer mig därför lite skeptisk till det testet faktiskt.

Skulle tippa på att det mer handlar om ett måndagsexemplar snarare.
      Bilarna har samma motor/utväxling och väger nog i princip lika, så hur skulle prestandan kunna skilja nämnvärt?

Men det är möjligt att det stämmer.

Som någon skrev ovan så är bilarna rätt pigga upp till 120-140Km/h sedan märks det att det “bara” är 300HK.
      Men hellre att man kommer iväg snabbt upp dit än att man ska rita svarta streck i asfalten upp till 100KM/h. Har testat att ha en sådan bil och visst var det fräckt när man gjorde omkörningar på motorvägen i fullt hjulspinn men är rätt frusterande när man ska iväg från lägre hastigheter.
      Känns inte så bra att ligga i hastigheter runt 150-200Km/h heller på vanlig väg heller för att det ska hända något.

jag holler med dig har man lite vett och visar hänsyn för andra kör man knappast i 150-200 på almänväg. så de spelar ingen roll om grannen skulle ha 500 hk i sin framhjulsdrivn volvo/saab jag vet att jag är snabbast till upp till 100 och snabbast på bana.
      de är inget jag behöver bevisa utan vi vet om det men folk vill inte erkänna det. och om dom gör det så skyller dom ifrånsig på att deras bilk är felhjulsdriven. fast de skulle dom ju tänkt på innan dom köptebilen och börja trimma den.

Horizon
      Deltagare

Aha det var din svarta? Den var riktigt fin. Men den var väl trimmad till runt 400hk?
        Jag vill köra mot en original i första hand;)
        Synd att du sålde den, hade varit kul att se hur mycket du hade åkt ifrån mig.:)

Hade du en svart EVO 8 (JRM-trimmad) innan denna? Jag körde ett litet “kortrejs” mot dig med min gamla Mazda 6 MPS från Löfbergsskapan ut mot Helmia en gång i så fall.

Ja, se dær! Du hade full koll på mina bilar 🙂 Blivit sugen på en Impreza nu om jag hittar någon fin och tyckte det var læge att sælja tian! Hur gick det på kortrejset mot min førra 8:a då før det minns jag inte! hehe.

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.