SSC Allmänt snack Allmänt småprat Impreza vs. Legacy GT

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Fricke.w
    Deltagare

Fans de inte en Legacy med boxer 6a och turbo också, i och för sig kannske de enbart är jdm marknaden dom gjordes för, men visst finns de sådana va? Har för mig att jag set en någon gång till salu. 🙂

Eller är jag ute och cyklar på tun is 😀

Fricke.w
      Deltagare

Fans de inte en Legacy med boxer 6a och turbo också, i och för sig kannske de enbart är jdm marknaden dom gjordes för, men visst finns de sådana va? Har för mig att jag set en någon gång till salu. 🙂

Eller är jag ute och cyklar på tun is 😀

Lt Dan
        Deltagare

Fans de inte en Legacy med boxer 6a och turbo också, i och för sig kannske de enbart är jdm marknaden dom gjordes för, men visst finns de sådana va? Har för mig att jag set en någon gång till salu. 🙂 Eller är jag ute och cyklar på tun is 😀

Nopp. Nåt special bygge har jag sett men inte från fabrik

Fricke.w
          Deltagare

Okej där ser man, var nog något riktigt fint byge då, för den såg ut att kunna vara orginal i motorrum, samt sat scopet på huven riktigt fint på den, synd då, hade varit riktigt cooolt om de var en pruktions vagn 😛

Kannske subaru skulle överväga att göra en 😉

Fricke.w
            Deltagare

Okej där ser man, var nog något riktigt fint byge då, för den såg ut att kunna vara orginal i motorrum, samt sat scopet på huven riktigt fint på den, synd då, hade varit riktigt cooolt om de var en pruktions vagn 😛

Kannske subaru skulle överväga att göra en 😉

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.