Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #11433
    Nikke McRae
    Deltagare

      Så, nu har bilderna på 2007 år WRC Impreza.
      Det bidde ingen hatchback, den verkar dröja ytterligare ett eller ett par år.
      Den ser ut att ha blivit kortare (men är nog inga större förändringar på karossen) och motorn har flyttats bakåt. Ett annat kylarpaket har gjort nosen bulligare. Gällarna liknar de som var på 22B WRC’n på 90-talet.

      http://www.swrt.com/img_gallery/804035643.jpg

      http://www.swrt.com/img_gallery/227701841.jpg

      http://www.swrt.com/img_gallery/848213970.jpg

      http://www.swrt.com/img_gallery/740217277.jpg

      http://www.swrt.com/img_gallery/359867445.jpg

      #124403
      minid
      Deltagare

        Det är väl inte icn där uppe… Det är väl Luftfiltret..??
        Icn lär ju sitta där framme som tidigare..

        #124401
        andreaswrx
        Deltagare

          http://usuarios.lycos.es/kernel_gdi/test7.html

          hittade lite bilder från ett test

          #124402
          Nikke McRae
          Deltagare

            Det är väl inte icn där uppe… Det är väl Luftfiltret..??Icn lär ju sitta där framme som tidigare..

            Ja, va dum jag är. :+
            Smart lösning med luftfiltret, nu kommer scoopet till nytta igen och lite vikt flyttas bakåt. 🙂

            #124400
            jraberg
            Deltagare

              Men(?) när gick de ifrån Öhlins?
              edit. undrar vad som gömmer sig i röret till insugssidan på IC’n? de lär ju knappast gå över till ett litet rör bara sådär. Eller är det insuget till motorn? (jag pratar om gigantröret på höger sida)

              -johan då måste jag ju åxå byta märke 🙁

            Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.