› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Impreza Wrx
- Detta ämne har 11 svar, 878 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 1 månad sedan av
Digits.
-
FörfattareInlägg
-
21 oktober, 2003 kl. 13:53 #7218
norda
DeltagareSer ut som jag säljer gt´n ändå, kanske i helgen.. Blir tyvärr inget nytt i helgen. Men till våren så lutar det åt en 01´a Wrx, har läst lite tester os,v att dom bl.a är tyngre därav känns slöare.
Men, komforten.. Och då vill jag att ni jämnför med en Gt, samma nivå vägljud? Lite mindre / lite mer?
Om det är nån som sitter på en Wrx och plåtat den lte här och där, gärna insidan också så vore det otroligt roligt om ni kunde maila: norda@linux.se
Hörde även för ett tag sen att Danmark är billig som ”fan” på Subaru, nån som hört liknande, kanske tom importerat en därifrån?
Nu jä*lar är det reserach, har ju flera månader på mig att bestämma
Mvh // Norda:D
21 oktober, 2003 kl. 15:28 #84675norda
DeltagareHar ni inget vettigt att säga om wrx´en ;(
21 oktober, 2003 kl. 15:46 #84670Digits
DeltagareSka se om jag hinner ta nagra bilder ikvall.. Maste ladda kamera-batteriet forst isf, sa det kanske inte blir forran imorrn
21 oktober, 2003 kl. 15:53 #84674Jensa
Deltagarekolla på medlems bila., Jensa, är min wrx 01a
http://www.users.totalise.co.uk/~scoobydoo/imprezaweb/reviews/1stroadtest/index.html
21 oktober, 2003 kl. 15:58 #84668SecretAgentMan
DeltagareWRX:en är mer åt komforthållet, GT:n är mera busig ovårdad skitunge i jämförelse. 😉
WRX:en skall tydligen ha ett mycket bättre chassie, av det jag känt så är det ingen större skillnad – vikten är största nackdelen (ljudisolering och ett förstärkt chassie måste ju resultera i något).
Köp den du trivs med!
/J
21 oktober, 2003 kl. 17:12 #84669OzO
DeltagareOch här är en liten tråd om WRX (http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=8809&mesg_id=8809&listing_type=searchbr) om det kan hjälpa? 🙂
Edit: länkfan…
”I would be unstoppable… if I could just get started!”21 oktober, 2003 kl. 19:01 #84676norda
DeltagareOzo, länken fungerar inte, men fick en bra länk tidigare..
Att dom har satsat lite mer på ljud isolering tilltalar faktiskt mig, kikat omkring lite, finns fan inte så många på nätet.. Beg alltså./ Norda
Mjo, trollade bara bort lite extra text som hängde med länken, läste det där inlägget tidigare också =)
21 oktober, 2003 kl. 19:51 #84677Roger
DeltagareTänk på att hitta en med rätt stolar i!!!
MVH Roger silver wrx
21 oktober, 2003 kl. 19:55 #84672jarmo
Deltagare>Tänk på att hitta en med rätt stolar i!!!
>
>MVH Roger silver wrxnu vart jag nyfiken… finns det olika??
//Jarmo
21 oktober, 2003 kl. 20:09 #84678Roger
Deltagare>>Tänk på att hitta en med rätt stolar i!!!
>>
>>MVH Roger silver wrx
>
>nu vart jag nyfiken… finns det olika??
>
>//JarmoNär jag köpte min wrx fick jag leta lite.
Den jag har ser lika ut som sti´n, fast svart grå
Det finns en som ser ut typ som en sportstol til tex
audi a4,med justerbart nackstöd,inte alls lika häftig
och den är ganska vanlig.!21 oktober, 2003 kl. 22:10 #84673jarmo
Deltagare>>>Tänk på att hitta en med rätt stolar i!!!
>>>
>>>MVH Roger silver wrx
>>
>>nu vart jag nyfiken… finns det olika??
>>
>>//Jarmo
>
>
>När jag köpte min wrx fick jag leta lite.
>Den jag har ser lika ut som sti´n, fast svart grå
>Det finns en som ser ut typ som en sportstol til tex
>audi a4,med justerbart nackstöd,inte alls lika häftig
>och den är ganska vanlig.!Ja då har jag lika som du… inga justerbara nackstöd här inte 🙂 och svart o grå stämmer fint det också…
//Jarmo
22 oktober, 2003 kl. 13:11 #84671Digits
Deltagare>När jag köpte min wrx fick jag leta lite.
>Den jag har ser lika ut som sti´n, fast svart grå
>Det finns en som ser ut typ som en sportstol til tex
>audi a4,med justerbart nackstöd,inte alls lika häftig
>och den är ganska vanlig.!Har i England (vet inte om resten av EU) sa har alla WRX’er samma stolar (de du beskriver, utan justerbart nackstod). De har dessutom sidokrockkuddar. STI’n har ocksa en skalad stol, saklart, men den ar inte helt identisk och har inte sidokrockkudde. Det ar de ’vanliga’ icke-turbo-versionerna som har justerbart nackstod och vanliga stolar
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.