SSC Allmänt snack Var det du? Impreza WRX STI – 03-05 Silver! TJEJKÖRD! HANINGE-TYRESÖ!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

Gryymmt! Första bruden jag vet om som har en Wrx sti Som daglig-bruksbil! 😀 Fett ballt! Finns du här på forumet?
      Jag, åker den blåa impreza gtn, tutar vinkar och ljusblinkar som en dåre varje gång vi ses! // Wille

Mr Walle
      Deltagare

blinka inte för mycket bara så hon kör av vägen 😀
        det är min sambo som lånar min bil till jobbet när hon inte orkar cykla:D

C.Barrow
        Deltagare

blinka inte för mycket bara så hon kör av vägen :Ddet är min sambo som lånar min bil till jobbet när hon inte orkar cykla:D

Bor i tyresö? Finns själv i gudö tillsammans med två andra imprezor 🙂

Mr Walle
          Deltagare

jag bor i mårtensberg

Bodyshot
            Deltagare

Haha ruskigt kaxig med wrx sti silver som brud! 😀 Jag möter henne varje morgon då jag åker mot Haninge centrum ”innervägen”, blir lika impad varje gång!

Måste bara fråga, hur fan vågar du låna ut bilen? Har hon varit rallyförare? (Annars skulle jag aldrig låna ut) 😛

Morsan lånade för inte sålänge sedan farsans spritt nya Audi S4 -05, var inte länge sedan alls, iaf, hon körde mig som var lite packad till stan, i rondellen vid slakthusområdet/globen rundade hon rondellen med fälgarna i innerkant emot kanterna!!!!!!!
              Och trot eller ej, mor min var INTE full!
              That’s how ladies drive.
              Far blev dock inte arg, var ”bara” orginal 18tums S4 fälgarna 😛

Mr Walle
              Deltagare

visst är man rädd om bilen men jag kan säga att hon e nog bra mycket försiktigare med bilen än vad jag är 😀 som väl e

Bodyshot
                Deltagare

Där ser man där ser man 🙂

Iaf trevlig med kvinnliga Subaru förare 🙂

Har nu räknat ihop alla subaru ägare jag känner till i Haninge, 5st är det. inte illa 🙂

FeA
                  Deltagare

Haha ruskigt kaxig med wrx sti silver som brud! 😀 Jag möter henne varje morgon då jag åker mot Haninge centrum ”innervägen”, blir lika impad varje gång!Måste bara fråga, hur fan vågar du låna ut bilen? Har hon varit rallyförare? (Annars skulle jag aldrig låna ut) :PMorsan lånade för inte sålänge sedan farsans spritt nya Audi S4 -05, var inte länge sedan alls, iaf, hon körde mig som var lite packad till stan, i rondellen vid slakthusområdet/globen rundade hon rondellen med fälgarna i innerkant emot kanterna!!!!!!!Och trot eller ej, mor min var INTE full!That’s how ladies drive.Far blev dock inte arg, var ”bara” orginal 18tums S4 fälgarna 😛

Alla tjejjer är väl inte som din morsa..?
                    Lånar oxå ut imprezan till min tjej, för jag vet att hon kör lugnt och bra. Därimot så skulle jag inte låna ut den till många av mina killkompisar kan jag lova, då jag vet hur dom skulle köra.
                    Så att säga att tjejjer kör sämre än killar är jäkligt FEL!

/FeA

Bodyshot
                    Deltagare

Jo så kan det väl vara, men, sen finns det damer som ej kan växla, damer som ser dåligt osv, get me?

Jesper_J
                      Deltagare

Jo så kan det väl vara, men, sen finns det damer som ej kan växla, damer som ser dåligt osv, get me?

och det finns många många killar,män,gubbar som inte heller kan köra odentligt.
                        ser det allt för ofta.

så det så!!
                        /jesper

Mr Walle
                        Deltagare

jaja nu slutar vi hacka på bodyshots inlägg tycker jag

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.