› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Impreza Wrx sti -03 motorrenovering
- Detta ämne har 170 svar, 25,227 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 1 månad sedan av
Jocke.T.
-
FörfattareInlägg
-
8 mars, 2011 kl. 20:19 #213189
Myzkoo
DeltagareDet måste vara nått allvarligt fel på den/dom som sätter priser på Subaru reservdelar i Sverige.
Kostar mindre än hälften världen över.Hälften räcker inte, jag bad om priser på vevlager och ramlager från subaru här i sverige. 5000kr skulle dom kosta 🙂 ACL race lager = 800kr 🙂
8 mars, 2011 kl. 20:28 #213203TomK
DeltagareHälften räcker inte, jag bad om priser på vevlager och ramlager från subaru här i sverige. 5000kr skulle dom kosta 🙂 ACL race lager = 800kr 🙂
Man blir fan förbannad!!
Bedrägeri är vad det är!!!8 mars, 2011 kl. 22:26 #213226FrazzeVästerås
DeltagareJa det är helt sjukt. Och vad har dom för motivationer, Ja att det kostar att ta in delarna mer än vad det gör för andra märken, och dom inte har så stora lager, VILKET BULLSHIT!
Dom är ju bara giriga och ej kundmottagliga. Jag har bara haft problem med S.o Pettersson här i västerås. Önskar jag kunde göra allt själv. Men med familj och skit så har man aldrig tid. Man måste ju vara stålmannen!
9 mars, 2011 kl. 06:38 #213292Eiiiiik
DeltagareMan blir fan förbannad!!
Bedrägeri är vad det är!!!VERKLIGEN! :mad::mad::mad:
Aja… 250kr för båda sidorna inkl frakt blev det från UK istället :p
Kom dock på att jag behöver lite mer nu.. Behöver packningen mellan grenrör och turbo, Mellan turbo och downpipe och sen den som ansluter granrören till turbon.
Ska ge Subaru här hemma ett försök till! Återkommer! 😉mvh
9 mars, 2011 kl. 06:48 #213204TomK
DeltagareVERKLIGEN! :mad::mad::mad:
Aja… 250kr för båda sidorna inkl frakt blev det från UK istället :p
Kom dock på att jag behöver lite mer nu.. Behöver packningen mellan grenrör och turbo, Mellan turbo och downpipe och sen den som ansluter granrören till turbon.
Ska ge Subaru här hemma ett försök till! Återkommer! 😉mvh
Hehe, lycka till!
9 mars, 2011 kl. 08:41 #213293Eiiiiik
DeltagareStrax över 1 000kr skulle subaru ha för dessa tre avgaspackningar.. Hahaha! Subaru Sverige måste ju vara helt jävla vrickade?!
390kr inkl frakt blev det från UK iaf… Tur att frakten inte är dyrare än den är på sånna här småsaker.. Annars hade jag la gått i personlig konkurs 😉
9 mars, 2011 kl. 10:12 #213294Eiiiiik
DeltagareVill passa på att STARKT rekommendera http://www.importcarparts.co.uk när det gäller sånna här saker!
De har väldigt mycket i lager och får iväg ordrarna samma dag. Beställder du på Onsdagen så har du pryttlarna på Fredagen 🙂
Tummen upp!9 mars, 2011 kl. 10:43 #213205TomK
DeltagareVill passa på att STARKT rekommendera http://www.importcarparts.co.uk när det gäller sånna här saker!
De har väldigt mycket i lager och får iväg ordrarna samma dag. Beställder du på Onsdagen så har du pryttlarna på Fredagen 🙂
Tummen upp!Det är så det ska vara! 🙂
11 mars, 2011 kl. 01:34 #213227FrazzeVästerås
DeltagareVad kostar det med frakt och grejer då? Typ för bromsar fram och bak med coilsiar. Vad tror du att det landar i frakt?
11 mars, 2011 kl. 06:18 #213295Eiiiiik
DeltagareVad kostar det med frakt och grejer då? Typ för bromsar fram och bak med coilsiar. Vad tror du att det landar i frakt?
Ojdu… Det vet jag faktiskt inte riktigt..
Men för sånt här småskit som jag har en tendens att glömma ligger la frakten på 50kr ungefär :pFör bromsar + Coilovers kan du nog lugnt räkna lite högre 😉
Dock har dom ju inte sådär supermycket eftermarknadsdelar tycker jag.. 😮
15 mars, 2011 kl. 21:09 #213206TomK
DeltagareHur går det nu då? Fått några packningar??
15 mars, 2011 kl. 21:16 #213296Eiiiiik
DeltagareHur går det nu då? Fått några packningar??
Jajjamensan! Allt är klart! 🙂 Motorn ska bara i bilen också 😀
men varför har jag ca 8mm glapp här?!
Uploaded with ImageShack.us
15 mars, 2011 kl. 21:26 #213207TomK
DeltagareJajjamensan! Allt är klart! 🙂 Motorn ska bara i bilen också 😀
men varför har jag ca 8mm glapp här?!
Uploaded with ImageShack.us
Fan va gött! Knäpp lite bilder när du hänger i den också. 🙂
Ajdå det var ju Inge bra. Dragit det ordentligt??
15 mars, 2011 kl. 21:34 #213297Eiiiiik
DeltagareFan va gött! Knäpp lite bilder när du hänger i den också. 🙂
Ajdå det var ju Inge bra. Dragit det ordentligt??
Ja! känns ju inte som att jag kan tvinga det nästan 1cm :confused:
Fattar inte.. på ena sidan har ju grejjerna inte ens varit loss.. Någon som har en idé?
Hur snarlika är dessa grejerna på en Impreza GT? Kan Subaru har skickat med fel efter att dom hängt ner allt och felsökt?
15 mars, 2011 kl. 21:37 #213208TomK
DeltagareDu har inte väldigt tjocka topp packningar???
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.