Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 70 totalt)
  • Författare
    Bubu
    Deltagare

Kör på 98oktan eller mera. Min drar 0,5-1dl mindre i landsvägstempo då. Plus att det är bättre för motorn och körupplevelsen. 😉

Hur mycket drar den då i landsvägstempo?

Sv3nsken
      Deltagare

Fått ner den på 0,79 med full last och tre pers i bilen.. 110kmh ca. Men dom kanske har lyckats få ner dom nyare mer än så.

Bubu
        Deltagare

Fått ner den på 0,79 med full last och tre pers i bilen.. 110kmh ca. Men dom kanske har lyckats få ner dom nyare mer än så.

Det låter utmärkt! Oftast kör jag lugnt så jag tror att jag kommer att ha blandad förbrukning runt 1,1-1,2 med den nya. Dock i Tyskland på Autobahn… 2,5-3,0. :-)))))

Bubu
          Deltagare

Hur fungerar WRX Sti-s egna navigation? Ingår gratis Europakarta? Hur kan man uppdatera den? Är det gratis att uppdatera eller kostar det pengar?

Bubu
            Deltagare

Subaru WRX STI at the Isle of Man TT Course (2014) – The Full Lap:
              http://www.youtube.com/watch?v=nxaGtNGPYPo

Twinturbo
              Deltagare

Är “quick shift” bra, eller inte bra?
                http://www.subaru.se/tillbehor/wrx-sti/interior

Provkör så känner du själv om den är för sladdrig 😉

Var och rörde lite i lådan i fredags, dock stillastående, men spaken kändes tight och bra (brukar ha höga krav.

Får hoppas jag får en bra offert från firman, isåfall är jag snart ny STI-ägare 😉 Bara en provkörning och en snabb koll så att alla barn sitter bra. Tyckte den var kändes rymlig i bak, bättre än min gamla Hawkeye

Bubu
                Deltagare
                  zanoii
                  Deltagare

http://m.youtube.com/watch?v=2V9c_K-0tW0

Min Tjeckiska är lite knagglig men det är tur att Youtube översätter:

6 som är verkligen inte för att jag dietist här i tårar, men vi har vad som menas är avsikten att världen innan alla deltagare tog ett dussin år sedan, en talesman. Att veta att jag inte ville över skrivbordet. Kort sagt, är hur mycket till webbläsaren internationella Bland andra starka grejer.

Stabilt sladdat annars. Bra koll på bilen!

Bubu
                    Deltagare

Min Tjeckiska är lite knagglig men det är tur att Youtube översätter:

6 som är verkligen inte för att jag dietist här i tårar, men vi har vad som menas är avsikten att världen innan alla deltagare tog ett dussin år sedan, en talesman. Att veta att jag inte ville över skrivbordet. Kort sagt, är hur mycket till webbläsaren internationella Bland andra starka grejer.

Stabilt sladdat annars. Bra koll på bilen!

Haha! Jag kan inte heller Tjeckiska, jag har bara lagt upp klippen för att jag tyckte att han gjorde roliga grejer med bilen. Efter youtube-översätt fattar jag fortfarande ingenting. 😀

Bubu
                      Deltagare

Är det någon som vet om följande fälgar passar till den nya Sti-n? Är det samma bultmönster?

http://www.subaru.se/tillbehor/sti-racing/wheels

Bubu
                        Deltagare

Äntligen! Jag blev Subaru ägare i fredags!

Bubu
                          Deltagare

Är det någon som vet hur serviceintervaller ser ut hos den nya Sti-n? När ska man först byta olja?

Fladric
                            Deltagare

Såg inte att du äntligen fått bilen, himlar vad kul det måste vara! 😀 en häftig känsla kan jag förstå 😉

Bubu
                              Deltagare

Såg inte att du äntligen fått bilen, himlar vad kul det måste vara! 😀 en häftig känsla kan jag förstå 😉

Aa, det är en väldigt häftig bil. Hittills har jag kört ca. 250 mil, riktigt kul! 😉

Bubu
                                Deltagare

Är det någon som vet hur serviceintervaller ser ut hos den nya Sti-n? När ska man först byta olja?

Hoppas att nån kan svara på min fråga… 😉

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 70 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.