SSC Annonser Säljes – Bilar Impreza WRX STI ver.6 Type RA

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    brabusson
    Deltagare

uppdaterad

tendency
      Deltagare

Inte för att vara den, men varför skriver du att det är en Type RA? Den heter väl bara ”Impreza S201 STi Version”, ungefär som du skrev i den förra annonsen du skapade. 🙂

brabusson
        Deltagare

Jepp! Visst heter den så men den är ju byggt på Impreza TypeRA
          Och i papprerna står det Impreza S201 TypeRA:)

tendency
          Deltagare

Jaså, står det så i papprena.

Jag är inte så jättepåläst på S201. Men vissa menar väl att den är helt baserad på en V.6 Type RA V-Limited, medans andra menar att just karossen är från vanliga STi’n och har den uppgraderade RA-drivlinan & inredningen. Det som talar emot att den är helt baserad på RA är att den saknar den lilla takluckan (som RA, eller åtminstone alla V-Limited har), bakluckan ska tydligen vara från v.5 bl.a. Hursomhelst är det iaf en S201, utan några RA-tillägg i själva modellnamnet. 😎

tendency
            Deltagare

Haha nejdå, det är bra att du rättar folk, så att du får det behovet stillat. :p

Hoho, jag har ingenstans påstått att det skulle spela roll. Grejen var bara att påvisa att det kanske inte ens är baserat 100% på en RA, och därför blir modellbeteckningstillägget, annonsrubriken och påståendet han använder sig av onödigt och förvirrande. Att S201 är en egen modell och inte ska ha något tillägg av något annat. Är du ok med det? Om inte kan du väl påstå att din bil är, eller åtminstone baserad på, en Casablanca (som är, jag håller med, bland det fulaste som skapats i fordonskategorin). 😉

tendency
              Deltagare

Precis det jag menar. 🙂

brabusson
                Deltagare

Inte för att vara den, men varför skriver du att det är en Type RA? Den heter väl bara ”Impreza S201 STi Version”, ungefär som du skrev i den förra annonsen du skapade. 🙂

Hm…. Bevis på det är Type RA=)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.