SSC Allmänt snack Träffar Imprezaklubben – Är ni manade att delta i ett face-off?

• Detta ämne har 3 svar, 923 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av Strat.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Ztone
    Deltagare

Är ni manade att delta i ett face-off?

Jag funderade på att hyra ett flygfält på egen bekostnad och arrangera ett bilevent.
      Det ska handla om ”körträning” där utvalda bilar från följande klubbar kan delta:

Imprezaklubben, Evoklubben, 200sx-klubben, ”Skylineklubben”, Supraklubben, Hondaklubben och Wankelregistret (finns det fler intressanta klubbar)?

Varje klubb väljer ut förslagsvis fem bilar som ska representera dem i eventet.

Själva eventet består av några olika varianter av körövningar och en jury betygsätter bilarnas och förarnas prestationer.

Därefter får några utvalda bilar olika utmärkelser och en klubb utses till dagens bäst presterande.

Tanken är att klubbarna eller bilarna inte ska behöva betala för sitt deltagande. Om det blir mycket publik så kan de gärna få betala en symbolisk summa.

Är ni sugna på detta? Kommentera gärna. Kom också med förslag om vilka typer av körningar ni vill ha med vid eventet.

Vill ni ställa mig frågor eller diskutera möjligheter direkt, så kan ni kontakta mig på:
      arash@pbz.se

alt. 018-149300 (vardagar 9-17, lucn 12-13).

Mvh
      Arash

Yonaz
      Deltagare

Kommer det bara info i god tid före ställer vi givetvis upp.

Imprezan svänger vi runt konor med, rattlås är tämligen kass med imprezan. Får jag välja är det ”superstage/konbana” som gäller.

Ztone
        Deltagare

Det här hade jag tänkt ska äga rum sent våren eller tidigt sommaren 2008. Det mesta av planeringen bör vara klart senast till Elmiamässan nästa år så att alla berörda parter kan planera och organisera i god tid.

Fyll i gärna med era åsikter i tråden så mycket som möjligt så kan vi utforma det här tillsammans. Självklart så kommer olika klubbar att ha olika önskemål om körningar då bilarna är olika. Vi får hitta en bra kompromiss som funkar för alla.

Mvh
          Arash

Strat
          Deltagare

Självklart är vi på 🙂

/Claes

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.