SSC Allmänt snack Allmänt småprat Imprezia -> Legacy Spec Blå-val

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    maxan
    Deltagare

Efter en dag med ”nya kärleken” kan jag bara säga att det nya valet av bil…. funkar.. 🙂

Bilen är tyst :p , komfortabel och massor av nya rattar och vred att vrida på.

Den har en sådan otrevlig feature som gör att man lätt kan förlora körkortet för att när man svänger in på en 50/70 väg är det alldeles för lätt att i tystnaden susa fram i för höga hastigheter.

Den släpper så där lite mysigt med bakvagnen när man kliver på gasen, men bara lite lite.

Jag känner mig lika nöjd och glad över nya Legacyn som jag gjorde den dag jag fick hem min gamla blåa pil (som numera är såld).

Den enda nackdel jag hittat är den feature på displayen som visar bensinförbrukning just nu och snittförbrukningen för 10 mil.. 😀

:7 :7 :7

OzO
      Deltagare

Fram med kameran och ta fina vinterbilder nu!! Vill se! (Bokar provkörning nyss ;)) 🙂

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SecretAgentMan
        Deltagare

Blåvalen förtjänar väl lite mera ljud…Scoobysport kanske har en slutburk vi kan ta med i sommar OzO? 😀

Gött mos Maxan, prefekt bil att skjutsa runt fotbollar i!

/J – kikar i kontot, häpp, ingen ny supparu nu heller.

Blocken
          Deltagare

Kanon Maxan! Detta blir tiptop både för Inpresians nya ägare och för dig fotbollsungdomsskjutsande webbis 🙂

Fram med EOS’en nu och knäpp några bilder. Hörde att du hade grymma fälgar 😉

/AB

Min STi

jraberg
            Deltagare

Coolers! Det Är en rolig bil.

-JR

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.