SSC Allmänt snack Var det du? Imprezor i Åby (norrköping)

• Detta ämne har 7 svar, 753 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av Yonaz.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Yaskin
    Deltagare

När jag står och tittar ut från kontorsfönstret i dag skådar jag på ca 150m håll en imprezabroder som parkerat vid kartineholmsv i åby, jag har starka misstankar att ägaren bor där, då det länge har stått en legacy turbo kombi(klassiskt vinröd) på samma plats.

I går hörde jag utanför hur ett vackert boxermuller far förbi på g.stockholmsvägsbacken När jag hitter fram till föstret hinner jag bara se en blå impreza av senare mod. typ WRX

För en par veckor sedan såg jag på samma backe en gäng grabbar med stort ”faan va fränt att åka impreza-smile” sittandes i en grön GT, förmodligen nyinskaffad ( iofs har jag alltid den minen…)

Är det någon som finns med i klubben? I så fall, kom förbi på en kaffe och jämför avgassystem, motorrum mm!! Nån kanske har sett var min blåa impreza kombi är parkerad!? (Galvour)

/ Andreas:-)

jenza
      Deltagare

Det var ej jag dock :/
        Men för det fina inlägget tror jag att jag måste ta och bege mej söderöver och hälsa på en sväng 😀 kan ta med mig fikabröd :7

painter
        Deltagare

Hej!
          jajemen det stämmer bor där, har kollat in din blå och har hört ljudet när du åker förbi:) får ta och titta förbi nån dag med min
          gt silver kombi.

//niklas 😉

Yaskin
          Deltagare

Jag ni är alla välkomna!

/ Andreas 🙂

Yonaz
            Deltagare

Linköping/Norrköping träff i höst? 🙂

/J -Linköping

Stefan LKPG
              Deltagare

Det vore ju kul om bilen nu blir lackad nån gång

Yaskin
                Deltagare

Absolut!!

🙂

Yonaz
                  Deltagare

Då bokar vi dä! Vi kan böra med att ses på Action meet på Mantorp 🙂

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.