SSC Allmänt snack Allmänt småprat Imprezor i Dalarna

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Pontus
    Deltagare

Varför ser jag inga imprezakompisar i dalarna? sälen närmare bestämt.. jag har den enda i byn.. eller ja ju nån har väl en impreza 1.5 eller vad det nu är, men det räknas inte.. och en liten spoling i lima som kör fultrimmad GT. Finns det ingen med en impreza som ska på semester i min lilla by som är så stor så stor på vintern? :p

SecretAgentMan
      Deltagare

Det händer väl att man är i Sälen ibland (föräldrarna bor i Rörbäcksnäs, lillebror är tv-handlare nere i Sälens by). 🙂

Visst var det så att mathandlarn’ i Rörbäcksnäs hade GT ett tag ändå?

/J

LegacyLarsa
        Keymaster

Vad jag vet så har ägarn av ica Sälen en wrx sti, sen så finns det ju Billy i Malung med vita wrx, någon som jobbar i kläppen ska ha en wrx, ska finnas en hel drös med gt-bilar i västerdalarna, dock inga som vill vara här 🙁
          Hur jag har koll? jag är brödmannen, kör åt skogaholm, jag har koll på nästan alla imprezor i dalarna, även IMs dalaturer.. knäpp? nää vadå.. 😉 😀

/Lars

HAEN
          Deltagare

Ja du är ju arbetskadad.

Pontus
            Deltagare

ägaren av ica har sålt sin till nån spoling som i sin tur nu sålt vidare till nån annan. dom andra har jag ingen koll på 😉

minid
              Deltagare

Jag var i sälen v. 8 såg en WRX STi som stod utanför ”dalskidan”

MVH

Philip

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.