SSC Allmänt snack Allmänt småprat Imprezor i Marks Kommun?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    johan84a
    Deltagare

tjenare!

tänkte bara se om det finns några impreza-tokar i Mark som brukar hänga här..

för jag tror vi har blivit många fler nu..
      mina kompisar har sett flera imprezor som jag inte har fått turen att se ;(

jag vet att det finns en rally blå, en svart å så min mörkblåa. alla GT:s och så en Röd STI finns det oxå

men polarna har skymtat nån mörblå till och nån rallyblå oxå..
      hade ju varit kul å veta hur många vi är i denna lilla hålan, för då kan vi ju samåka till gbg-träffarna eller nåt 🙂

Mvh Johan (som är nyfiken på vilka mer skadade-subarutokar det finns där ute)

MittX
      Deltagare

mig känner du säkert till… och en ja såg va ju hon bruden i lördags utamför harrys. sen är la d dom ”vanliga”

johan84a
        Deltagare

jorå dig känner jag väl till..

kommer du inte ihåg när vi stog å dreglade över bilen i fredags vid PG:s 😀 …jag fick ju åka subba hem oxå 😛 😉

men vi får ju ta å åka till gbg när det är nån träff där..så kan vi ju åka några subbor tillsammans iaf..innan jag ställer av pärlan för vintern (tyvärr) du skulle väl oxå ställa av din väl?

//Johan

Adam K
          Deltagare

What?! Why?! ställa av på VINTERN?! Ställ isåfall av den på sommarn!
            4WD, ordentligt rostskyddade, extraljuspod, what more do you need?

johan84a
            Deltagare

What?! Why?! ställa av på VINTERN?! Ställ isåfall av den på sommarn!4WD, ordentligt rostskyddade, extraljuspod, what more do you need?

jo jag vet..det är sorligt..men i vinter ska jag åka billigt hade jag tänkt, ;( måste fixa ihop lite mera pengar så jag kan köpa lite roligare saker till bilen 😉 + att man kan ju greja med bilen rätt mycket under vintern..

så om nån har nån bra vinterbil till salu så får ni gärna PM:a mig. typ en fiesta eller nån gammal jetta..

Mvh Johan

MittX
              Deltagare

Ja kanske ställer av min.. har ju endel att fixa me den typ: Laga REPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!11 i huven som en ungjävle gjorde… sen hade ja tänkt pilla me den lite me fixa till lite balla saker…

så ska åka och kolla på en 240 NU!!!!!!!! i alingsås

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.