mycket sällan jag ser någon sån häromkring, finns en blå gt här i lycksele, finns de nå fler här runt i norra norrland? isf var? 🙂 onödigt kanske är bara lite nyfiken, ska nämligen köpa en i sommar, från bmw m3 till subaru känns riktigt bra 🙂
I Piteå har vi några stycken. Jag med en röd STi, killemannen med en vit STi Ver 2, Killer med en silverfärgad WRX My93.
Sen har vi 2 Type R som nyss bytt ägare (bägge stannade i Piteå vilket var riktigt kul). En rallystrajpad STi My06 och diverse GT’s runt kommunen.
Har inte hunnit få riktigt koll på alla eftersom det kommit många nya Subarus kring staden.
Så om någon Piteå-bo (även andra norrlänningar som passerar Piteå såklart) ser mig på vägarna är det bara flasha/tuta om ni vill surra litegrann 🙂
hehe okej ja men de låter ju bra.. skojj att de finns några st i närheten :)ska nog ta mej ner till pite i sommar bruka va där å kika på när de racas lite ;> förhoppninsvis har jag funnit mej en sti tills dess!
I Kiruna har intresset för impreza vuxit explosionsartat det senaste året. När jag köpte min bil förra sommaren fanns bara vad jag vet en tre-fyra gt:s i stan. Nu finns det säkert tio gt & kanske tre-fyra wrx/wrx sti nya generationen plus min wrx -95. Mina siffror bygger bara på vad jag har sett snurra runt i stan så ni får ursäkta mig om jag är helt ute & cyklar.
hehe ao, den är super fin har sett den, men de är lite för hög prisnivå för mig än så länge, man måste ju ha råd att köra med hehe, aa körde för första gången en subaru i går en sti 07a jag är fast nu!
Författare
Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.