Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Rikluz
    Deltagare

Hej alla barn!

Det är ganska sällan jag ser en riktig Impreza här i Övik men har sett en Röd med STI vinge i somras samt en blå med STI vinge igår mitt i stan. Någon som är medlem här kanske? Har sett några silverfärgade GT också men dom räknas inte då dom inte hade STI vinge =D.

STIred
      Deltagare

Vad jag vet så är det bara kvarnis och jag som är medlemar och bor i övik(iofs jag är utomlands just nu), men jag kan ha fel… kvarnis har nog bättre koll han är regionansvarig, fast på semester just nu.

Nr4
        Deltagare

Hej det är nog mej du såg.

Kör en blå STI -07

Kvarnis
          Deltagare

Trevligt det börjar mao finnas några bilar i stan som hänger.

Var inte i går om man säger så 🙂

Tror det finns ca 10 bilar minst i stan, men det är väl få som är aktiva tyvärr.

Nr4
            Deltagare

Ja jag har ju bara haft min sen 16/2 det finns visst en kille med
              -05 sti hel smetad med dekaler i husum som han köpte för några veckor sen.

STIred är det din röda som bruka stå på varvet på sommaren?

PPP
              Deltagare

Jag åker genom staden ibland (ja, mycket sällan) i min silver WRX (med endast en liten spoiler), men bara då jag besöker släkten. Bor i Sthlm numer, men köpte bilen ny i Ö-vik. Försöker gynna hemmahandlarna. 🙂

// Per

STIred
                Deltagare

STIred är det din röda som bruka stå på varvet på sommaren?

Nej, men jag har sett den med ett antal ggr, vet inte vem som har den. Den ser iaf ut o vara samma årsmodell som min.

/r

Kvarnis
                  Deltagare

Ja jag har ju bara haft min sen 16/2 det finns visst en kille med -05 sti hel smetad med dekaler i husum som han köpte för några veckor sen.STIred är det din röda som bruka stå på varvet på sommaren?

Vet inte vad grabben heter, lämmnde ett kort till honom men han är nog inte intresserad av SSi tyvärr.

Son till en som sköter räkningar på Övik Energi, iofs han borde heta Tellström det gör hon 😀

Nr4
                    Deltagare

Ok synd att han inte är intresserad. vart bor ni i lilla övik då?
                      hur länge har du haft din röda?

Blir det nån träff för södra norrland fram över?

STIred
                      Deltagare

Köpte min 04… alltså 3 år har jag haft den. Den har inte varit original sen 05 😉 Jag bor uppe på villagatan när jag är i Övik, fast jobbar utomlands just nu och ett litet tag till så jag brukar inte vara där så mycket.

Brukar vara isträff i övik i början på varje år, fast i år så vart det inget… Annars är det mest Kvarnis och jag som brukar sitta och dricka upp hans whisky ibland… 😉 😀

Men bara hänga på de andra träffarna annars, längre söderut. Kommer säkert gå några bilar norrifrån till storträffen i maj t.ex.

/r

Kvarnis
                        Deltagare

Blir nog en träff framöver 🙂

Nr4
                          Deltagare

Blir nog en träff framöver 🙂

trevligt.

Rikluz
                            Deltagare

Kan bli kul att träffa folk som kör riktiga bilar här =)
                              Hoppas det är inte för snart för just nu är man nyopererad (4/4) så att man kan inte ens sitta, ännu mindre köra bil.

Kvarnis
                              Deltagare

Kan bli kul att träffa folk som kör riktiga bilar här =)Hoppas det är inte för snart för just nu är man nyopererad (4/4) så att man kan inte ens sitta, ännu mindre köra bil.

Vi tar det väl när det börjar bli varmt ute, ocg det är det ju f-n inte än 😀

.zip
                                Deltagare

Va en sväng till ö-vik på söndagen och såg den “hel smetade 05:an”
                                  Jag hejade men han verkade vara mer intresserad av vägen 🙂

//.zip

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.