Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
  • Författare
    mille
    Deltagare

Tänkta kolla om det finns någon mer här på forumet som åker impreza i sala trakten?

timpO
      Deltagare

Jag finns i Norberg och brummar ikring

mille
        Deltagare

Jag finns i Norberg och brummar ikring

ok härligt

STiAndre
          Deltagare

Jag är i Sala trakten o kör. Subaru Impreza STi -07 . Du kanske har sett den i stan? // STiAndré

Subaru Impreza STi ABE II -07

mille
            Deltagare

Jag är i Sala trakten o kör. Subaru Impreza STi -07 . Du kanske har sett den i stan? // STiAndré

Subaru Impreza STi ABE II -07

har du dekaler på din?

STiAndre
              Deltagare

nix, inga dekaler. Vad kör du för subaru ?

mille
                Deltagare

nix, inga dekaler. Vad kör du för subaru ?

ok då har jag nog missat dig. jag åker blå gt -00

AndreS
                  Deltagare

Är just nerflyttade från Norrbotten till Eskilstuna så 8 mil tycker jag är i “Salatrakten”;)
                    Nämen finns det någon bilklubb man bör veta av, träffar, bankörningar, hemsidor m.m. som inte är Subarurelaterat? Har kollat under träffar här på forumet och verkar inte hända så mycket?

mille
                    Deltagare

Är just nerflyttade från Norrbotten till Eskilstuna så 8 mil tycker jag är i “Salatrakten”;)
                      Nämen finns det någon bilklubb man bör veta av, träffar, bankörningar, hemsidor m.m. som inte är Subarurelaterat? Har kollat under träffar här på forumet och verkar inte hända så mycket?

Ok ja det är ju nära. Vad åker du?
                      Brukar va träffar i Stockholm, Västerås, Enköping, Uppsala och Norberg mm med mycket blandade bilar. kika på tex garaget.

AndreS
                      Deltagare

Åker en svart STI Racing.
                        Okej, får jag hålla koll där, tack för tipset.

mille
                        Deltagare

Åker en svart STI Racing.
                          Okej, får jag hålla koll där, tack för tipset.

ok ja gör det så kanske vi ses på någon träff framöver

LegacyLarsa
                          Keymaster

Varför inte träffas en dag i någon helg framöver och snacka lite skit, ni bor i stan och ni vet säkert var bästa stället, och datum är att träffas på.
                            Det är fullt tillåtet för andra än jag att fixa träffar, och man behöver inte bli 20 bilar för att det ska kallas träff heller, det räcker med 3..

Lycka till!

/Larsa

mille
                            Deltagare

Varför inte träffas en dag i någon helg framöver och snacka lite skit, ni bor i stan och ni vet säkert var bästa stället, och datum är att träffas på.
                              Det är fullt tillåtet för andra än jag att fixa träffar, och man behöver inte bli 20 bilar för att det ska kallas träff heller, det räcker med 3..

Lycka till!

/Larsa

ja skulle ju vara kul att träffa lite folk som bor i närheten

mille
                              Deltagare

det måste väl finnas fler impreza åkare runt sala?

annala
                                Deltagare

det måste väl finnas fler impreza åkare runt sala?

de finns lite imprezor här i köping. red_mike är med oss här på forumet iaf. sen vet ja inte om de fler härifrån som befinner sig på forumet?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 35 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.