SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan, Anmälan och Snick-Snack: Emmaboda Lördag 9/6!

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 84 totalt)
  • Författare
    Just try
    Deltagare

Härligt att se anmälningarna börja rulla in!
      Hoppas kunna skriva upp mig själv inom kort!
      Det är nära nu hoppas jag.

Andersson
      Deltagare

Med det startfältet är det LLLÄÄÄTTTTT 1.23.** som gäller 😉

goffemannen
        Deltagare

Ja har ingen aning alls va ja kör med min. Rockie driver here :). Ja har inga mål heller nu utan kör bara på 🙂

/ David J – Superior Media

GT99
          Deltagare

Härligt att det börjar fyllas på, är vädret på vår sida får vi nog se ett par snabba tider med detta startfält. Hur har ni andra tänkt med boende? fre-lör? några som stannar till söndag?

Cmon
            Deltagare

Kommer eventuellt och snackar skit, dock inte köra pga pengabrist 🙁

arellano
              Deltagare

Härligt att det börjar fyllas på, är vädret på vår sida får vi nog se ett par snabba tider med detta startfält. Hur har ni andra tänkt med boende? fre-lör? några som stannar till söndag?

Vi blir några bilar som åker på fredag Em från Sthlm mot Mohult.
                Blir det fler som stannar kvar till Söndag, blir jag också kvar.

GT99
                Deltagare

Vi blir några bilar som åker på fredag Em från Sthlm mot Mohult.
                  Blir det fler som stannar kvar till Söndag, blir jag också kvar.

Då kanske man kan få ansluta i Nyköping.
                  Tänkte också stanna till söndagen om det blir någon form av festlighet på kvällen.

Ubbe
                  Deltagare

Vi stannar till söndag. Åker ner fredag eftermiddag men kommer troligen köra släp ner så karavanen vill nog inte ligga i vårt tempo…

goffemannen
                    Deltagare

Jag bor 6mil ifrån så ja kommer och åker hem på lördagen.

/ David J – Superior Media

Steewe
                      Deltagare

Då kanske man kan få ansluta i Nyköping.
                        Tänkte också stanna till söndagen om det blir någon form av festlighet på kvällen.

OM? Du känner väl oss. 😀

För vår del finns det hopp: http://www.facebook.com/photo.php?v=10150858429872098

GT99
                        Deltagare

OM? Du känner väl oss. 😀

För vår del finns det hopp: http://www.facebook.com/photo.php?v=10150858429872098

Ber om ursäkt borde veta bättre 😀
                          Härligt att ni fått liv i motorn se nu till att bli klara till körningen.

arellano
                          Deltagare

Bokat rum 8/6-10/6 Mohult
                            För mig och min depå hjälp(Anton)

Norskan
                            Deltagare

Vi stannar fre-sön 🙂 Kör med karavanen från Stockholm på fredag!

Garagekungen
                              Deltagare

Hej !

Yngste grabben tar studenten och vi ”måste” fixa lite inför detta – tyvärr ingen utflyckt för mig denna dag… 🙁

Ser fram emot senare tillfällen när familjen inte kolliderar med hobbyn.

(Håller med om att det var anmärkningsvärt få som tycks ha bilen att åka med – även om jag kan tänka mig sämre val av garagetrofé eller skrytmoped…
                                …om det nu är det man vill ha bilen till 😉 )
                                /
                                GK

Kvarnis
                                Deltagare

Hej !

Yngste grabben tar studenten och vi ”måste” fixa lite inför detta – tyvärr ingen utflyckt för mig denna dag… 🙁

Ser fram emot senare tillfällen när familjen inte kolliderar med hobbyn.

(Håller med om att det var anmärkningsvärt få som tycks ha bilen att åka med – även om jag kan tänka mig sämre val av garagetrofé eller skrytmoped…
                                  …om det nu är det man vill ha bilen till 😉 )
                                  /
                                  GK

Du får väl komma upp till norrland på stor träffen i stället.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 84 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.