› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inbjudan, Anmälan och Snick-Snack: Emmaboda Lördag 9/6!
- Detta ämne har 83 svar, 8,522 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av
Subarumicke.
-
FörfattareInlägg
-
3 juni, 2012 kl. 19:23 #243255
subaruclub.bana
DeltagareBetalningar registrerade Lördagen den 2/6.
Förare 1: Pontus ”GT99″ Wagenius [COLOR=”Red”]**Betalt**
Förare 2: Christian ”Andersson” Andersson
Förare 3: Daniel ”Daniel666″ Schöneman [COLOR=”Red”]**Betalt**
Förare 4: Arne ”Arellano” Avner [COLOR=”Red”]**Betalt**
Förare 5: David ”goffemannen” Johansson [COLOR=”Red”]**Betalt**
Förare 6: Urban ”Ubbe” Palm
Förare 7: Jesper ”Jeppe” Wolf [COLOR=”Red”]**Betalt**
Förare 8: Johan ”griml0ck” vikström
Förare 9: Matthias ”Karlzzon.” Karlsson [COLOR=”Red”]**Betalt**
Förare 10:
Förare 11:
Förare 12:
Förare 13:
Förare 14:
Förare 15:5 juni, 2012 kl. 07:31 #243243goffemannen
Deltagareom man har nån som vill åka med måste de också ha sma licens? Och går det isf lösa endags licens på plats?
Min bror ska följa med och vill åka med.
5 juni, 2012 kl. 08:21 #243234Daniel666
DeltagareVet inte om dom har löst så att man kan köpa på plats men vet dock att passagerare också måste ha giltig SMA.
5 juni, 2012 kl. 08:48 #243244goffemannen
DeltagareSkulle vart bra om man kan köpa på plats. Annars kan inte min bror åka med i bilen =(.
5 juni, 2012 kl. 09:49 #243245goffemannen
Deltagarelöser det. det gick att fixa på nätet =)
5 juni, 2012 kl. 10:10 #243217Jonas.L
DeltagareHar velat fram och tillbaka nu men får det tyvärr inte att gå ihop med annat till helgen så jag kommer tyvärr inte och kör :/
5 juni, 2012 kl. 10:42 #243185griml0ck
DeltagareDet verkar inte gå så bra för mina däck som ska vara i sverige nu. Det företaget dom skickat med tntpost är ju omöjliga o få fram nån information var paketet är. Tydligen ska det hamna hos posten, men dom kan inte söka på dom tracking nummer jag fått av tntpost. Om jag hade stått utanför min port o väntat hela denna vecka hade jag nog fått däcken men det går ju inte.
Så däcken står nånstans på ett åkeri o dom försöker leverera däcken varje dag. Får hoppas jag hinner få AVIn innan dom skickas tillbaka till england 🙁 Bromsskivorna monterade jag i helgen o coilovers blev en liten special lösning. Hjulsinställning är bokad på fredag. Så det är bara däcken som är ett problem fortfarande.
Sedan ska det ju vara regn hela den helgen i emmaboda så även om man fixar allt är det ju värdelöst o sätta bra tider i regn.
J – Hoppas allt ordnar sig tillslut.
5 juni, 2012 kl. 10:46 #243179Kvarnis
DeltagareDet verkar inte gå så bra för mina däck som ska vara i sverige nu. Det företaget dom skickat med tntpost är ju omöjliga o få fram nån information var paketet är. Tydligen ska det hamna hos posten, men dom kan inte söka på dom tracking nummer jag fått av tntpost. Om jag hade stått utanför min port o väntat hela denna vecka hade jag nog fått däcken men det går ju inte.
Så däcken står nånstans på ett åkeri o dom försöker leverera däcken varje dag. Får hoppas jag hinner få AVIn innan dom skickas tillbaka till england 🙁 Bromsskivorna monterade jag i helgen o coilovers blev en liten special lösning. Hjulsinställning är bokad på fredag. Så det är bara däcken som är ett problem fortfarande.
Sedan ska det ju vara regn hela den helgen i emmaboda så även om man fixar allt är det ju värdelöst o sätta bra tider i regn.
Kolla med DHL alt Schenker
Alt. Tnt om de finns i Stockholm
fraktbolag är kassa på att höra av sig, posten hade redan gjort.been there done that a 100times and more…
5 juni, 2012 kl. 11:01 #243246goffemannen
Deltagareja det visas regn just nu. Men det är bara små regn. 2.4mm och det ändras hela tiden ändå.
5 juni, 2012 kl. 11:18 #243257Tyrfing
TNT har ju sitt lager här i Upplands Väsby så kollar om det ligger hos dem, alternativt om du kan spåra på TNT’s sida?
5 juni, 2012 kl. 12:16 #243186griml0ck
DeltagareDet är inte svenska tnt. Dom heter tntpost(.com). Och är tydligen inte samma företag längre (var förrut). Men har samma logga 🙂 posten ska tydligen ta emot från tntpost, men dom kunde inte spåra min nummer, så kan inte göra annat än o vänta 🙁
5 juni, 2012 kl. 12:34 #243193andreaswrx
DeltagareTntpost är väl holländska posten då bör du ju kunna söka att via deras hemsida
5 juni, 2012 kl. 12:59 #243199GT99
DeltagareJohan, jag hade precis samma problem.
Ring Posten Logistik 0771-333310 dom har koll på paket från postnl/tnt.
Ligger troligtvis på ditt närmsta post åkeri, ”vanliga” posten har ej koll på dessa leveranser.5 juni, 2012 kl. 17:22 #243187griml0ck
DeltagareDet numret står ju att det är bara för företag. Men ska prova ringa dom imorgon om dom har öppet då. Men hon jag ringde till (kundtjänst privat) sa hon provade nån special sökning dom hade, men hittade inget. Har inte fått nån avi idag heller. huuu 🙁
5 juni, 2012 kl. 17:51 #243200GT99
DeltagareDet numret står ju att det är bara för företag. Men ska prova ringa dom imorgon om dom har öppet då. Men hon jag ringde till (kundtjänst privat) sa hon provade nån special sökning dom hade, men hittade inget. Har inte fått nån avi idag heller. huuu 🙁
Fick varken avi eller telefonsamtal. Men Posten logistik hjälpte mig, visade sig att däcken legat i 3v hos Post åkeriet ett par hundra meter från där jag bor 😡
Försökte först få kontakt med postnl och tnt men det var lönlöst verkar inte ha någon som helst kundsupport för privatpersoner. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.