SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan, Anmälan och Snick-Snack: Emmaboda Lördag 9/6!

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 84 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

(Betalningar är kontrollerade Lördagen den 2/6.)

Förare 1: Pontus ”GT99″ Wagenius [COLOR=”Red”]**Betalt**
      Förare 2: Christian ”Andersson” Andersson
      Förare 3: Daniel ”Daniel666″ Schöneman [COLOR=”Red”]**Betalt**
      Förare 4: Arne ”Arellano” Avner [COLOR=”Red”]**Betalt**
      Förare 5: David ”goffemannen” Johansson [COLOR=”Red”]**Betalt**
      Förare 6: Urban ”Ubbe” Palm
      Förare 7: Jesper ”Jeppe” Wolf [COLOR=”Red”]**Betalt**
      Förare 8: Johan ”griml0ck” Vikström
      Förare 9: Matthias ”Karlzzon.” Karlsson [COLOR=”Red”]**Betalt**
      Förare 10: Mats Söder Club Corvette Sweden
      Förare 11:
      Förare 12:
      Förare 13:
      Förare 14:
      Förare 15:

Vince
      Keymaster

Kommer som åskådare/passagerare. Åker upp med nån av gbg gänget 🙂 (antagligen i en fård ;))

Ubbe
        Deltagare

Betalade i helgen så pengarna ska sitta på kontot sen igår.

Steewe
          Deltagare

Kommer som åskådare/passagerare. Åker upp med nån av gbg gänget 🙂 (antagligen i en fård ;))

Har bokat ett rum till dig, mig, Magnus och Daniel. 🙂 Ser värre ut med Subba för vår del, men hoppet är inte riktigt ute ännu.

Betalade i helgen så pengarna ska sitta på kontot sen igår.

Kommer att kontrolleras imorn igen. 🙂

Vince
            Keymaster

Har bokat ett rum till dig, mig, Magnus och Daniel. 🙂 Ser värre ut med Subba för vår del, men hoppet är inte riktigt ute ännu.

Ok. Är det bromsarna? Hoppas ni löser det. Antar att ni kan fixa detta själva men säg till om ni behöver ha hjälp med nåt så kommer jag förbi.

Christian S
              Deltagare

Ok. Är det bromsarna? Hoppas ni löser det. Antar att ni kan fixa detta själva men säg till om ni behöver ha hjälp med nåt så kommer jag förbi.

nä det är fixat då det bara va värmeskölden som låg imot skivan lite, den skjuter som fan när man ger fullgas:mad:

Steewe
                Deltagare

Betalningar är kontrollerade Onsdagen den 6/6.

Förare 1: Pontus ”GT99″ Wagenius [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 2: Christian ”Andersson” Andersson [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 3: Daniel ”Daniel666″ Schöneman [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 4: Arne ”Arellano” Avner [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 5: David ”goffemannen” Johansson [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 6: Urban ”Ubbe” Palm [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 7: Jesper ”Jeppe” Wolf [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 8: Johan ”griml0ck” Vikström [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 9: Matthias ”Karlzzon.” Karlsson [COLOR=”Red”]**Betalt**
                  Förare 10: Mats Söder Club Corvette Sweden [COLOR=”Red”]**Betalar på plats**
                  Förare 11:
                  Förare 12:
                  Förare 13:
                  Förare 14:
                  Förare 15:

Just try
                  Deltagare

Nu närmar sig våran körning med storm steg!
                    Tyvärr så bråkar våran bil lite med oss, skjuter och smäller när man ger fullgas. Varför vet vi inte, gjorde inte detta tidigare. Troligen är det något med mappningen i bilen som bråkar eller någon givare som håller på att ge upp. Med andra ord blir det ingen körning för mig eller Stefan.
                    Dagen kommer dock bli kanon ändå! Ska bli riktigt kul att träffa lite Subaru folk igen! Hoppas även på många riktigt snabba tider! Behöver ha något att jaga igen hehe!

Vi skulle dock behöva sälja några platser till för att inte klubben ska gå minus på denna körning! Om alla hjälper till och tjatar lite på folk som kan bli sugna så vore det kanon! Hoppas vi kan lösa detta!

För sena anmälningar kommer vi acceptera betalning på plats.

Mvh Magnus

Andersson
                    Deltagare

Det numret står ju att det är bara för företag. Men ska prova ringa dom imorgon om dom har öppet då. Men hon jag ringde till (kundtjänst privat) sa hon provade nån special sökning dom hade, men hittade inget. Har inte fått nån avi idag heller. huuu 🙁

Jag har däckmaskin 4mil från E-boda, bra att veta om du inte hinner fixa det i Sthlm till på fredag.

griml0ck
                      Deltagare

Ja, det kanske kan behövas. Det kommer bli sjukt tajt om jag hinner få tag i dom. Jag har lyckats få ett svenskt tracking nummer nu. Men det är inte registrerat var däcken är än, så ingen vet. Senaste var dom i malmö i måndags det är allt jag vet. En tjej på posten trodde dom var i solna så jag åkte dit, men dom hittade inte däcken där. Dom borde gå ut för leverans idag men har som sagt ingen anning var dom ligger än 🙁

Jag har däckmaskin 4mil från E-boda, bra att veta om du inte hinner fixa det i Sthlm till på fredag.

griml0ck
                        Deltagare

Verkar inge vidare med däcken. Dom har gjort fel o inte registrerat var dom är. Så dom har lagt det på utredning nu. Ingen garanti att dom löser det idag dock 🙁

goffemannen
                          Deltagare

tråkigt att det strular. Vädret ser ut att bli helt ok iaf vilket är positivt.

GT99
                            Deltagare

Verkar inge vidare med däcken. Dom har gjort fel o inte registrerat var dom är. Så dom har lagt det på utredning nu. Ingen garanti att dom löser det idag dock 🙁

Om du inte får dina däck och fortfarande åker ner så kommer jag ha en uppsättning fälgar med re070 däck, borde fungera skapligt. Bara att låna om du vill.

goffemannen
                              Deltagare

Då va sista hjulinställningen gjord på bilen. Hoppas det funkar bra imorn :).

/ David J – Superior Media

Ubbe
                                Deltagare

Då va sista hjulinställningen gjord på bilen. Hoppas det funkar bra imorn :).

/ David J – Superior Media

Inte sista, senaste! 😀

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 84 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.