SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan, Anmälan och Snick-Snack: Emmaboda Lördag 9/6!

Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

Har fått tag i däcken nu. En blandning av sjuk tur och tok chansning 🙂 så vi ses där! 🙂

Steewe
      Deltagare

Har fått tag i däcken nu. En blandning av sjuk tur och tok chansning 🙂 så vi ses där! 🙂

Grymt!! 🙂

goffemannen
        Deltagare

Inte sista, senaste! 😀

Jo så kanske man ska säga =). Tur man kan göra det gratis på jobbet :D:D

goffemannen
          Deltagare

härligt !! 🙂

Steewe
            Deltagare

Magnus plockar upp mig snart så börjar vi vår resa mot Moshult, var osäker in i det sista om jag kunde åka men värktabletter och sömn gör att jag åker med ändå. 🙂 Plockar med oss en Ford-tok med tillhörande bil och en fransos på vägen.

Ses ikväll/imorn!

goffemannen
              Deltagare

Sådär ja. Då va bilen packad, mackorna fixade, kamerorna laddade, minneskorten tömda. Ska bara tanka bilen imorn sen åker jag mot Emmaboda. Ses om några timmar.

Subarumicke
                Deltagare

hur gick det i dag då???

Steewe
                  Deltagare

hur gick det i dag då???

Haha, what happens in Emmaboda stays in Emmaboda. 😉 Vart var du???

Ubbe snabbast, dock ej snabbare än Magnus från i höstas. 1.24,63 tror jag det blev.

Subarumicke
                    Deltagare

Haha, what happens in Emmaboda stays in Emmaboda. 😉 Vart var du???

Ubbe snabbast, dock ej snabbare än Magnus från i höstas. 1.24,63 tror jag det blev.

Jag var hemma, hade inte tid att åka ner 🙁

så med facit i hand var det ingen som satte något rekord tid 😉

Visar 9 inlägg - 76 till 84 (av 84 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.