SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan banträff Gelleråsen 2010-07-18

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
  • Författare
    Focus RS
    Deltagare

Koffe: Den tar vi sa polisen. Skicka kontouppgifter på PM så slänger jag över pengar.

//Mr. Banträffsansvarig med nyinköpt VUVUZELA!!!! 😀

Härligt Stefan! Detta blir kul det! 🙂

/Per-Anders.

Pedersen
      Deltagare

Blir det favorit i repris från Kinnekulle förra året? 😀

Tveksamt 😉

Steewe
        Deltagare

Jag kommer förbi och kör, om bilen är hel efter helgen innan.

Kan jag boka in dig som instruktör på en gång Magnus? 😉

Zetterlund
          Deltagare

Jag behöver en sovplats hos någon 🙂
            Nåt mer folk som ska övernatta, så man kan dela på en ”liten röd stuga med vita knutar på” med kanske ? … 😀

Just try
            Deltagare

Jag kommer förbi och kör, om bilen är hel efter helgen innan.

Kan jag boka in dig som instruktör på en gång Magnus? 😉

Klart att bilen kommer vara hel! Åker gärna med dig under dagen. Har kört ett par gånger på gelleråsen, så några tips ska jag nog kunna komma med.
              När kommer du till garaget?
              Vet inte om du hört vad jag lyckats med!! Men det kommer du få se i garaget!

Steewe
              Deltagare

Klart att bilen kommer vara hel! Åker gärna med dig under dagen. Har kört ett par gånger på gelleråsen, så några tips ska jag nog kunna komma med.
                När kommer du till garaget?
                Vet inte om du hört vad jag lyckats med!! Men det kommer du få se i garaget!

Jag hade tänkt att ställa in lite saker nu i helgen, men fick inte tag på Anders men nu har jag ditt nummer iaf. Flyttar ner sista veckan i augusti så skulle tro att bilen följer med då, men beror lite på hur det är att besiktiga bilen där nere (ska besiktigas sep och framåt).. Vet att den går igenom i Örebro för det gjorde den iaf förra året. 😉

Har inte hört vad du har lyckats med, men nu blev jag riktigt nyfiken!

Perfekt att du kan åka med ett par varv, ska bli lärorikt!

Zippo_
                Deltagare

synd att det är hyffsat långt dit, tvekar på om man ska komma eller inte :confused: är mer sugen på kinnekulle sen senare iår, är ju trots allt något närmare 🙂

AndreS
                  Deltagare

Jag kommer om jag hinner få tillbaka min bil.

Daniel666
                    Deltagare

synd att det är hyffsat långt dit, tvekar på om man ska komma eller inte :confused: är mer sugen på kinnekulle sen senare iår, är ju trots allt något närmare 🙂

Då är det ju bara att åka på båda ju…

roadtip85
                      Keymaster

Ska man föranmäla sig till detta eller är det bara att komma dit i tid på morgonen?

Pedersen
                        Deltagare

Det är bara att dyka upp på morgonen i tid till besiktningen. Se till att ta med medlemskort och pengar till startavgift och eventuell sma försäkring.

Taggen
                          Deltagare

jag kommer tyvärr inte upp 🙁 har för mycke å göra me företaget väldigt trist ville ut å rasta subban igen 🙂 men jag kan varmt rekomendera er att prata me Pedersen om ni inte har kört på banan förr å vill ha bra tips. för han åkte me mig förra året när ja precis hade köpt min wrx sti -08

ni får ha en underbar helg!

Taggen

WRX STI- 08

bobban
                            Deltagare

fan asså jag har barnen då så det blir inget för mig ja ja
                              Mina barn är mer värt än att åka på en bana men kul är det

Just try
                              Deltagare

Har tyvärr fått inse att det inte blir något gelleråsen för min del. Har mycket att ordna i helgen inför semesterns resa i europa. Då både min och Christians S bilar inte är helt 100 så känns det bara dumt att åka upp helt utan bil att köra med. Med andra ord så börjar jag redan nu ladda för kinnekulle! Då ska nog Christians bil vara fungerande igen.

Är det någon som vill ta över min plats i en stuga så hör med någon av bröderna Sedin eller Spike.

Mvh Magnus

down_the_drain
                                Deltagare

Jepp jepp.. då var Gelleråsen inbokad 😀 Kul som fan skall det bli !

/Peter

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.