SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan banträff Gelleråsen 2010-07-18

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 52 totalt)
  • Författare
    Christian S
    Deltagare

kommer som Magnus skrev inte att komma upp och det pga som flertalet av er vet pga att det läcker som fan i grenröret samt att man får ligga och varva som en idiot för att få någorlunda laddtryck (ca 1 bar).

Är det ytterligare nån som behöver en sovplats så kontakta Koffe.

Markus
      Deltagare

Jag kommer givetvis och tittar i vanlig ordning. Nu har man ju blivit SSI/SSC-beroende på allvar 🙂

Zetterlund
        Deltagare

Är det någon som vill ta över min plats i en stuga så hör med någon av bröderna Sedin eller Spike.
          Mvh Magnus

Är det ytterligare nån som behöver en sovplats så kontakta Koffe.

Piff? Puff? Spike? Koffe? Någon av er … Jag vill knycka en sovplats!! 😀

challe
          Deltagare

Piff? Puff? Spike? Koffe? Någon av er … Jag vill knycka en sovplats!! 😀

Vi har tyvärr fullt i våran stuga, som det ser ut nu iaf

Koffe
            Keymaster

Christian utbytt mot Zetterlund. Stugan återigen full! =)

AndreS
              Deltagare

Kommer inte, har inte fått tillbaka bilen ännu.

down_the_drain
                Deltagare

Förmodar att det fortfarande går att teckna en provapå SMA direkt på banan för de som inte har en års SMA?

/Peter

Pedersen
                  Deltagare

AndreS: F*n vad trist. Hade sett fram emot att snacka lite sk*t igen.

down_the_drain: Japp, 150 sek.

Focus RS
                    Deltagare

Hej på Er!

Endast två dagar kvar. Hoppas att Ni är laddade… 🙂

För att förenkla/snabba på insläppet så mycket som möjligt så får Ni väldigt gärna skriva ut och fylla i (vänstra spalten) besiktningsprotokollet i förväg => LÄNK

Tack på förhand! Välkomna!

/Per-Anders.

PS. Till Er som planerat komma till banan redan på lördag kväll så kommer det finnas möjlighet att besiktiga och registrera in sig redan då… DS.

Klysen
                      Deltagare

Tänkte jag tar och kommer ner på söndagen och kikar lite. detta pga att jag inte fick ledigt lördag natt så måste sova en vända innan jag åker ner. så jag kommer tyvärr inte att köra denna gång. hornen i pannan har inte gått ner sedan förra helgen heller… har inte häller fått mina nya bromsbelägg så det ser mörkt ut. men jag återkommer:D

men jag är ledig då det bär av mot Kinnekulle:p

ingen som passerar ludvika söndag morgon man kan åka med ner?

mvh

challe
                        Deltagare

Tänkte jag tar och kommer ner på söndagen och kikar lite. detta pga att jag inte fick ledigt lördag natt så måste sova en vända innan jag åker ner. så jag kommer tyvärr inte att köra denna gång. hornen i pannan har inte gått ner sedan förra helgen heller… har inte häller fått mina nya bromsbelägg så det ser mörkt ut. men jag återkommer:D

men jag är ledig då det bär av mot Kinnekulle:p

ingen som passerar ludvika söndag morgon man kan åka med ner?

mvh

Om det bara är beläggen det hänger på så har vi spritt nya yellow Stuff belägg som du kan få låna/köpa om du vill

mikke
                          Deltagare

Nu har man väl fått ihop bilen, hoppas man kommer hela vägen imorgon bara 😛

Janne248
                            Deltagare

Kommer tyvärr inte denna gång grabbar (och tjejer), åker till Tokholm för montering av coilover’s. Återkommer på konbanan i Moholm (eller vad det hette) och Kinnekulle om allt går bra!

Zetterlund
                              Deltagare

Nu är det inte många timmar kvar 🙂
                                Sen bär det av mot Karlskoga via Karlstad och ansluta till Spike, Pedersen & Piff-o-Puff för samåkning? Eller?

Hörde jag SCHKÅÅÅÅL?

kamikaze
                                Deltagare

SSSCCCCKKÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLL Själv

Sitter hemma i Kinna och skålar med bror, kommer sikta på att vara uppe vid 17:00-18:00

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.