SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan: Mantorp Park – 2011-05-14

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
  • Författare
    dj_pelle
    Deltagare

Stor risk att jag kommer.. Har idag varit och hämtat ut en ny sti racing så det skulle vara kul att få testa den lite.. jag har dock inte (vad jag minns) löst medlemsavgiften i år.. har mailat klubben o frågat men inte fått ngt svar.. SMA:n e klar men kan jag pynta medlemsavgiften på plats??

Pedersen
      Deltagare

Stor risk att jag kommer.. Har idag varit och hämtat ut en ny sti racing så det skulle vara kul att få testa den lite.. jag har dock inte (vad jag minns) löst medlemsavgiften i år.. har mailat klubben o frågat men inte fått ngt svar.. SMA:n e klar men kan jag pynta medlemsavgiften på plats??

Det löser vi i insläppet. Ta med jämna pengar… Ses i morgon!
        Grattis till nya bilen förövrigt!

dj_pelle
        Deltagare

FAN va gutt! Tack… jag är helnöjd…

Erok
          Deltagare

Blir så jävla less!!!!

Bilen suger fortfarande kylarvatten vilket jag trodde var löst för 2 daga sedan men nej….

Lycka till där borta nu!

Christian S
            Deltagare

ingen av er som tog bilder under dagen som har några att lägga upp? det va ju ändå ett gäng som hade systemkameror som fick västar så dom kunde stå på lite andra ställen och ta bilder.

edit.
              det va visst en som laggt upp lite bilder men om det är fler som har så vore det snällt om ni la upp dom.

Visar 5 inlägg - 31 till 35 (av 35 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.