SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan och Snick-Snack Banträff Kinnekulle Ring Söndag 2012-09-16

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
  • Författare
    Hjelm
    Deltagare

Det finns inga öppna platser för andra bilar ? 🙂

Koffe
      Keymaster

Jag hugger gärna sista platsen i Karlssons stuga!

Zlasher
        Deltagare

Jag hugger gärna sista platsen i Karlssons stuga!

Trevligt, då är den stugan full=)

Steewe
          Deltagare

Det finns inga öppna platser för andra bilar ? 🙂

Självklart! Lättast är att gå via rejsa.nu, Forum, Inför träffar.

800 kr per plats kostar det om man inte är medlem och kör annat än Subaru, Honda, Peugeot eller Ford.

/Stefan

Hjelm
            Deltagare

Vad gött !! Jag kommer med subban ! Kanske lite skylines också!

goffemannen
              Deltagare

Är det nån från Växjö trakten som åker upp på söndag morgonen? Eller nån som åker förbi lammhult,Värnamo,vrigstad,Jönköping eller liknande. Så kan man mötas där och åka ihop.

/ David J – Superior Media

Andersson
                Deltagare

Är det nån från Växjö trakten som åker upp på söndag morgonen? Eller nån som åker förbi lammhult,Värnamo,vrigstad,Jönköping eller liknande. Så kan man mötas där och åka ihop.

NEJ det är lördag som gäller på campingen 😉

goffemannen
                  Deltagare

Jag kan inte på lördagen. Då är jag på knutstorp :).

Jommie
                    Deltagare

Jag kan inte på lördagen. Då är jag på knutstorp :).

Du får göra som jag. Upp när det fortfarande är mörkt 😀

Jag undrar mäst på om det går få göra besikning lite senare om man inte hinner vara där kl 0800.

Garagekungen
                      Deltagare

Jag skulle gärna kommit (och även hjälpt till), men då jag f.n. inte har något fast jobb måste jag vara lite försiktig med utgifterna.

Nästa jobb jag tar skall inte bli lika krävande som det jag hade senast – så jag ser fram emot 2013!
                        😉

Janne248
                        Deltagare

Jag undrar mäst på om det går få göra besikning lite senare om man inte hinner vara där kl 0800.

07:45 – 08:45 => Incheckning/besiktning (kom i tid för att undvika köer)

Försök kom till 08:40 så finns ju 5 min kvar till besiktning!
                          Vi vill nog komma igång med förar mötet kl 0900 och vi skall ju transportera oss en bit så besikting senare än 0845~0900 är nog inte möjligt….

Jommie
                          Deltagare

07:45 – 08:45 => Incheckning/besiktning (kom i tid för att undvika köer)

Försök kom till 08:40 så finns ju 5 min kvar till besiktning!
                            Vi vill nog komma igång med förar mötet kl 0900 och vi skall ju transportera oss en bit så besikting senare än 0845~0900 är nog inte möjligt….

Avfart ca kl. 0500. d—0.o—b Da skal jag nog hinna dit.
                            (Lastbilar får jo inte köra like snabbt som racerbilar).

Edit: Da har man redan hunnit tänka om. Hotellrum bokad från lör-sön.

Andersson
                            Deltagare

Avfart ca kl. 0500. d—0.o—b Da skal jag nog hinna dit.
                              (Lastbilar får jo inte köra like snabbt som racerbilar).

Edit: Da har man redan hunnit tänka om. Hotellrum bokad från lör-sön.

HOTELL? Ska ni inte bo på campingen med oss andra blir det inget vildsvin till er! 😉

Jommie
                              Deltagare

HOTELL? Ska ni inte bo på campingen med oss andra blir det inget vildsvin till er! 😉

Lite kalas kanske så där på eftermiddag och kvällen på campingen, men sova tänker vi göra i dom fantastiska sängarna som finns på just det hotellet vi har bokad in oss på 😀

Andersson
                                Deltagare

Lite kalas kanske så där på eftermiddag och kvällen på campingen, men sova tänker vi göra i dom fantastiska sängarna som finns på just det hotellet vi har bokad in oss på 😀

Får väl gå för denna gången då, tar Maja med några goda kakor som förra året kanske jag kan erbjuda någon bit som blivit lite svart eller ramlat i gruset 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.