SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan och snick snack tråd: Emmaboda Superstage 1/2-okt-2011

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 53 totalt)
  • Författare
    Steewe
    Deltagare

Gött sugen men är ju så långt att åka…

Hade ju inte med bilen när vi hade våran träff där, ångrade mig något fruktansvärt.

Dra med dig ett par bilar till från Gbg så åker vi karavan. 😀 Jag och Magnus kommer att åka från Götet för Emmaboda, så anmäl dig nu! 🙂

GT99
      Deltagare

Max 15 förare på lördagen skulle väl kunna funka, borde kunna bli minst 10 omgångar (20varv) per bil. Mindre körtid än så under en dag är inte aktuellt för mig.

Vince
        Keymaster

Gött sugen men är ju så långt att åka…

Hade ju inte med bilen när vi hade våran träff där, ångrade mig något fruktansvärt.

Så långt är det inte och som Stefan skriver så kan vi åka karavan från gbg området :)….blir nice det!

subaruclub.bana
          Deltagare

Max 15 förare på lördagen skulle väl kunna funka, borde kunna bli minst 10 omgångar (20varv) per bil. Mindre körtid än så under en dag är inte aktuellt för mig.

Om vi sätter taket på 15 förare på lördagen skulle det innebära en startavgift på strax över 1000 kr per förare för att täcka avgiften + försäkring.

Angående antal varv per omgång har vi planer på att testa tre varv per omgång iaf en omgång och sedan utvärdera.

5 dagar kvar och än så länge alldeles för få deltagare.

Mvh Stefan

GT99
            Deltagare

Om vi sätter taket på 15 förare på lördagen skulle det innebära en startavgift på strax över 1000 kr per förare för att täcka avgiften + försäkring.

Angående antal varv per omgång har vi planer på att testa tre varv per omgång iaf en omgång och sedan utvärdera.

5 dagar kvar och än så länge alldeles för få deltagare.

Mvh Stefan

Med 15 bilar hinner man nog nästan köra lika mycket under en dag som 2dagar med 25 bilar så blir ju nästan billigare så och man slipper vänta 1,5h mellan varven 🙂

Angående 3varv/omgång kan ju bli tufft för folk med mjuka däck men samtidigt så borde man kunna få mer flyt på sin körning.

Daniel666
              Deltagare

Dra med dig ett par bilar till från Gbg så åker vi karavan. 😀 Jag och Magnus kommer att åka från Götet för Emmaboda, så anmäl dig nu! 🙂

När åker ni ner i så fall? Får suga på karamellen någon dag tror jag.

roadtip85
                Keymaster

Hur ser det ut med anmälningar? Blir träffen av?

Andersson
                  Deltagare

Det lutar lite åt att det bara blir lördag max 15 bilar och ca 1000kr i avgift. mer info kommer ant. under dagen med en förfrågan om de som är anmälda nu vill lägga till några kronor eller inte och få pengarna tillbaka.

subaruclub.bana
                    Deltagare

Hur ser det ut med anmälningar? Blir träffen av?

Tjena!

Intresset är milt sagt svagt. Som det ser ut nu, eftersom för få anmälningar har kommit in, kommer vi att ta bort söndagen och enbart köra lördagen och begränsa antalet deltagare till 15 st. Avgiften kommer således att höjas till ca 1000 kr. Vi anser att intresset att köra är stort från ett mindre antal personer och vill således inte ta bort möjligheten att köra! Självklart kommer redan betalda avgifter att regleras.

MEN, inget är spikat ännu och vi har faktiskt 16 timmar kvar av dygnet. 😉

Mvh Stefan

roadtip85
                      Keymaster

Det lutar lite åt att det bara blir lördag max 15 bilar och ca 1000kr i avgift. mer info kommer ant. under dagen med en förfrågan om de som är anmälda nu vill lägga till några kronor eller inte och få pengarna tillbaka.

Jag kommer även om det blir lördagen med max 15 bilar!

Vince
                        Keymaster

Jag är mer tveksam. Blir startavgift 1000 kr så måste jag antingen stryka denna träff eller kullen.

GT99
                          Deltagare

Om det inte redan framgått så funkar 15 bilar a 1000kr för mig.

kingo
                            Deltagare

funkar för mig också

AndreS
                              Deltagare

Jag har inte anmält mig pga att jag inte vet om jag jobbar det datumet. Om jag inte jobbar vilket är en 50/50 så betalar jag gärna 1000 för att få köra. Men kan som sagt inte ge ett definitivt beslut idag.

Vince
                                Keymaster

Tjena!

Intresset är milt sagt svagt. Som det ser ut nu, eftersom för få anmälningar har kommit in, kommer vi att ta bort söndagen och enbart köra lördagen och begränsa antalet deltagare till 15 st. Avgiften kommer således att höjas till ca 1000 kr. Vi anser att intresset att köra är stort från ett mindre antal personer och vill således inte ta bort möjligheten att köra! Självklart kommer redan betalda avgifter att regleras.

MEN, inget är spikat ännu och vi har faktiskt 16 timmar kvar av dygnet. 😉

Mvh Stefan

Har det tagits nåt beslut ännu? (nu när de 16 timmarna har gått :D)

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 53 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.