SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan: Sturup 28 Augusti 2011

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    subaruclub.bana
    Deltagare

Välkommen till PSC:s banträff den 28:e Augusti på Sturup Raceway!

Detta arrangemang ger dig möjlighet att få prova på bankörning. http://www.sturupraceway.com/ Arrangör för denna banträff är Peugeot Sport Club (PSC)

För allas säkerhet och trevnad bör/ska du vara insatt i nedanstående information.
      Överträdelse kan resultera i avstängning från banan.

Kontaktperson under dagen:

• Veiko Sveen 070-5853847

Inpassage till depån:
      • Varje klubb kommer att ha två funktionärer som tar hand om sina respektive medlemmar. Av dessa får du mer information, samt har möjlighet att betala eventuella avgifter. Följ eventuell skyltning till rätt kö för respektive klubb.

Regler, rekommendationer och uppmaningar:

OBS! För att få behålla förmånen att köra på banan måste du respektera alla de regler fastställt nedan.

För att få beträda banan måste du uppfylla följande krav:

• Inneha körkort utfärdat av vägverket/transportstyrelsen.

• Betalat eventuella avgifter.

• Inneha en giltig SMA förarförsäkring.

• Medverkat i förarmötet/säkerhetsgenomgången klockan 09:00.

• Anmält dig till minst ett (1) flaggvaktspass (tilldelas vid besiktning).

• Bruka en enligt PSC:s regler (förar och fordon) godkänd bil.

• Använda godkänd hjälm och heltäckande bomullskläder.

Fordonet:
      • Bilen skall

Larsk
      Deltagare

Jeg tämker jeg vil åke forbi efter lunch og titta på en tid. Bor jo bare 3 mil väck. Men jeg vil ikke on-track 😎

Steewe
        Deltagare

Jeg tämker jeg vil åke forbi efter lunch og titta på en tid. Bor jo bare 3 mil väck. Men jeg vil ikke on-track 😎

Om du är riktigt snäll kanske du kan få åka med ett par varv med mig. 🙂 Jag har för avsikt att köra där nere. 😀

Larsk
          Deltagare

Om du är riktigt snäll kanske du kan få åka med ett par varv med mig. 🙂 Jag har för avsikt att köra där nere. 😀

Tacker 🙂 [/Angelface on]

Just try
            Deltagare

Hehe då ska jag också vara snäll. Tror det mesta börjar falla på plats för mig. Med andra ord siktar jag på att åka med ner, om jag kör eller inte får vi se. Känns som om detta är din dag/bana Stefan!

nilsson
              Deltagare

hur funkar det.
                kan man ta forden å köra med istället för subarun.
                jag har ju betalt medlemsavgift för 2011 till ssc.

så kan jag betala till er på sturup?!!

Mvh/Fredrik

subaruclub.bana
                Deltagare

Hej.

Om jag tolkar reglerna som klubbarna satt upp så är detta tyvärr inte helt okej. Vi har till exempel fått en liknade fråga till våran träff på kullen och då erbjudit han som frågade att köpa en gäst plats på träffen för 800kr. Ska dock ställa frågan till Klubbarna och återkommer.

Mvh Magnus

hur funkar det.
                  kan man ta forden å köra med istället för subarun.
                  jag har ju betalt medlemsavgift för 2011 till ssc.

så kan jag betala till er på sturup?!!

Mvh/Fredrik

nilsson
                  Deltagare

Hej.

Om jag tolkar reglerna som klubbarna satt upp så är detta tyvärr inte helt okej. Vi har till exempel fått en liknade fråga till våran träff på kullen och då erbjudit han som frågade att köpa en gäst plats på träffen för 800kr. Ska dock ställa frågan till Klubbarna och återkommer.

Mvh Magnus

vill inte verka otrevlig men känns jäkligt onödigt att behöva betala 2 medlemsavgifter när klubbarna ändå kör på samma träffar.

men visst funkar det inte så får jag väll betala till fordklubben istället.
                    blir ju ni som blir utan pengar. du får gärna kolla detta så fort som möjligt.

Mvh/Fredrik

subaruclub.bana
                    Deltagare

vill inte verka otrevlig men känns jäkligt onödigt att behöva betala 2 medlemsavgifter när klubbarna ändå kör på samma träffar.

men visst funkar det inte så får jag väll betala till fordklubben istället.
                      blir ju ni som blir utan pengar. du får gärna kolla detta så fort som möjligt.

Mvh/Fredrik

Hej. Tolkar dig inte det minsta som otrevlig. Min personliga åsikt är att det borde vara helt ok för dig att köra med din ford. Men nu är det inte så att jag bestämmer detta helt själv. Andledningen till att ett svar dröjer är att forumet vi diskuterar detta på ligger nere. Får dom inte upp det snart igen kommer jag/vi ta ett eget beslut.

// Magnus

Steewe
                      Deltagare

Hur ser det ut? Någon mer som dyker upp eller blir jag ensam Subaru på banan?

/Stefan

STi PRODRIVE
                        Deltagare

Tjena! länge sen man vara inne på forumet. Men jag är lätt på om bilen inte blir såld tills dess. Suget efter bana har byggts upp under sommaren, fick ju smiska en trimmad GT3 förra året 🙂

Hur blir jag snabbast medlem, eller kan man lösa det på plats?

Jag kan nås på 0735-084615

Mvh Alexander

Andersson
                          Deltagare

Jag kommer, ska bara hitta boende hos någon där nere.

subaruclub.bana
                            Deltagare

Tjena! länge sen man vara inne på forumet. Men jag är lätt på om bilen inte blir såld tills dess. Suget efter bana har byggts upp under sommaren, fick ju smiska en trimmad GT3 förra året 🙂

Hur blir jag snabbast medlem, eller kan man lösa det på plats?

Jag kan nås på 0735-084615

Mvh Alexander

Tjena!

Vi löser medlemsskap på plats, inga problem! 🙂

Hoppas vi ses på söndag!

Jag kommer, ska bara hitta boende hos någon där nere.

Utmärkt Andersson! 😉

Jag och ev Linda kommer söndag morgon, är ju inte så långt från Göteborg. hehe

Mvh Stefan

subaruclub.bana
                              Deltagare

I grevens tid kommer äntligen besiktningsprotokollet:

Länk till Peugeot’s Länk

Skriv gärna ut och fyll i innan ni kommer till Sturup. Glöm inte heller jämna pengar (300kr)

Ses på söndag!

Mvh Stefan, 0736870644

Andersson
                                Deltagare

VAKNA!!!! Solen skiner och klarblå himmel, släng er i bilarna o kom!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.