SSC Allmänt snack Träffar Inbjudan till konbana i Moholm den 15/5

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 65 totalt)
  • Författare
    klew
    Deltagare

Just nu är det 15-16 bilar anmälda vilket innebär att vi ev. kommer behöva höja startavgiften något för att komma upp i +-0 med banhyra osv, i gengäld blir det väldigt väldigt mycket körtid för varje förare…

Så kom igen o anmäl er fler nu!!

Crippe
      Deltagare

Jag vill ha listan uppdaterad med vilka som kommer snart smäller det! kommer det 15 st blir det 350 per förare! kommer det 20 blir det 250 kr

SMA kostar 150 kr

kommer finnas grill på plats Lunchen räddad :p

Sternborn
        Deltagare

Jag kommer tyvärr inte heller kunna komma 🙁 då jag råkat ut för en oväntad utgift som betyder att subban kommer få vila ett tag nu och tråkbilen kommer användas för att klara ekonomin.
          1,5L/mil jämfört med 0,5L/mil..

Steewe
          Deltagare

Vad f*n är det här? Folk droppar av stup i kvarten.. Mina planer är att komma men drar det iväg för mkt i startavgift vet jag inte om min plånbok klarar av!

Hur ser det ut med anmälningar från andra klubbar?

Finns det något krav på hjälm? Alltså ålder osv? Krav på handskar?

bobban
            Deltagare

Tråkigt med folk som hoppar tyvärr med vad gör man..
              Det får inte kosta mer än 400 kr+SMA för min del för jag måste ju ha mat på bordet med.
              Kommer kostnaden över det får jag nog hoppa detta evenemang tyvärr.
              Så kom igen nu balla inte ur nu.

mvh fattiglappen bobban

Crippe
              Deltagare

Det kommer max bli 400 kr i start avgift!

Hjälm! krav ja! ålder? sitter den på huvet och inte har några sprickor lr dylikt är det okej! bara du inte kommer med tjejens rosa cyckel hjälm är det lungt.

vad som menas med heltäckande klädsel är långärmad tröja och byxor i bomull,

inte den gamla nylon kropps strumpan:D

blir vi 10-15 stycken så får vi ju väldigt mycket tid för varje bil! 😉

5 från pegutterna 1 från ford 0 från honda och en evo än så länge!

ca 15 stycken.

Steewe
                Deltagare

Det kommer max bli 400 kr i start avgift!

Hjälm! krav ja! ålder? sitter den på huvet och inte har några sprickor lr dylikt är det okej! bara du inte kommer med tjejens rosa cyckel hjälm är det lungt.

vad som menas med heltäckande klädsel är långärmad tröja och byxor i bomull,

inte den gamla nylon kropps strumpan:D

blir vi 10-15 stycken så får vi ju väldigt mycket tid för varje bil! 😉

5 från pegutterna 1 från ford 0 från honda och en evo än så länge!

ca 15 stycken.

Haha, klart jag fattar att det ska vara hjälm, syftade mer på ålder osv. 😉 Men nu fick jag svar på det och det var som jag trodde. Har väl en hjälm kvar sedan moppe-tiden. 😉 Handskar ett krav?

Låter bra att det inte blir mer än 400, för då dyker jag ner. Vädret ser inte lovande ut men va fan har ju tak över huvudet. 😀

Crippe
                  Deltagare

Haha, klart jag fattar att det ska vara hjälm, syftade mer på ålder osv. 😉 Men nu fick jag svar på det och det var som jag trodde. Har väl en hjälm kvar sedan moppe-tiden. 😉 Handskar ett krav?

Låter bra att det inte blir mer än 400, för då dyker jag ner. Vädret ser inte lovande ut men va fan har ju tak över huvudet. 😀

handskar behöver du inte ha

Crippe
                    Deltagare

är det så att det skulle passa bättre i juni? eller nästa helg?

challe
                      Deltagare

Nej kör nu på denna helgen, va gör det om det regnar. Det bilr ju så mycket roligare då 🙂
                        Är ju lika för alla även om det kommer regna.

/ C – Är superladdad 🙂

Crippe
                        Deltagare

så här kommer banan se ut!

Steewe
                          Deltagare

Nej vi kör i helgen, alltid lär man sig något. 🙂 Jag lär lära mig både det ena och det andra eftersom jag inte kört konbana förr. 🙂

Du hittade ingen mindre bild Crippe? 😉

Crippe
                            Deltagare

Nej vi kör i helgen, alltid lär man sig något. 🙂 Jag lär lära mig både det ena och det andra eftersom jag inte kört konbana förr. 🙂

Du hittade ingen mindre bild Crippe? 😉

ok då kör vi denna helgen!

nej jag hitta ingen mindre men kanske en större http://picasaweb.google.se/lh/photo/NkXYAQ6_eruBm0giz0BP0A?feat=directlink

Steewe
                              Deltagare

ok då kör vi denna helgen!

nej jag hitta ingen mindre men kanske en större http://lh4.ggpht.com/_NCbyMNiJF3Q/S-hu5mBdYNI/AAAAAAAAAXI/gfkFFDMlLDU/s128/konbana%202.JPG

Får se på lördag hur det ser ut helt enkelt. 😉

/SS – laddad!

Crippe
                                Deltagare

Får se på lördag hur det ser ut helt enkelt. 😉

/SS – laddad!

denna funkar bättre http://picasaweb.google.se/lh/photo/NkXYAQ6_eruBm0giz0BP0A?feat=directlink

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 65 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.